Maartje

Er ging iets fout met het mengen van de kleur. (Kan gebeuren). Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon, die geweldig goed hielp met het oplossen van het probleem. Prima!

C.J. de Vos

Zie sterren

voorzichtigheid geboden bij het morsen van de meegeleverde ontvetter. Niet alle steensoorten kunnen er tegen. Misschien een kleine waarschuwing bij de levering.

Janny Hoogmoed

Zeer goed

Had ivm schade gebeld en werd keurig te woord gestaan.
Er werd een oplossing geboden op een zeer soepele wijze.
Dus zeker goed kijkend naar de oplossing.
Top.

JMA Lutgens

Zeer goede ervaring gehad,zelfs telefonisch benaderd omdat ze de bestelling niet compleet konden leveren omdat de verf die ik bestelde een uitlopend artikel was, en of ik mijn bestelling nog wilde... Zeer goede ervaring gehad,zelfs telefonisch benaderd omdat ze de bestelling niet compleet konden leveren omdat de verf die ik bestelde een uitlopend artikel was, en of ik mijn bestelling nog wilde hebben in verminderde aantallen.

het mee denken als een bestelling niet compleet geleverd kan worden, wat jullie beloven doen jullie ook

Ben van den Berg

Zeer goede ervaring

Betrouwbaar

Paul Broekhoven

Duidelijk, snel en goede prijs

Frits Hermes

Erg prettig! Helaas was een emmer verf verloren geraakt bij de pakketbezorger. Koopverfonline heeft dit snel en kostenloos verholpen

Petra Morshuis

Goede snelle service

Ed

Goed, snel en schappelijke prijzen.

Ina zut

Goed, snelle levering, goed verpakt

Snelheid levering, verpakking, goede adviezen over toepassing zoals kwasten enz.

Niet zozeer, maar ik had zelf al een folder van Jotun, dat gaf voorsprong.