Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen bij Kliniek Vrijdag?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden naar Kliniek Vrijdag te gaan?

Goede ervaring mee Ik vind het wel erg jammer dat Burcu weg is

vriendelijke receptie

Y valkenburg

Mooi/gezellig ontvangt mooi kliniek. Intake duidelijk. 2 rimpels mooi geworden door filler andere 2 wat minder.

Eerlijke en duidelijke uitleg

Anoniem, lipinjecties

Goed, nette kliniek, vriendelijk personeel

Behandelen tot het gewenste resultaat bereikt is zonder bijbetaling

heeft u verbeterpunten of tips?

sterke punt aangeven op de website

Een vriendelijk ontvangst, toegankelijk, en zeer betrokken mensen. Luisteren naar wat je wilt, geven goede adviezen en professioneel.

Overleg met arts zeer belangrijk!

heeft u verbeterpunten of tips?

Weinig verbeterpunten. Naar de klant gerichte beste behandelingsadviezen blijven geven en niet vanuit de financiën kant, dan blijft het Top!

Tamara

Fijne plek, goed geholpen.

Snel, netjes, professioneel.

Nvt

Zeer professioneel en vriendelijk!

Gewoon goed!

heeft u verbeterpunten of tips?

Vind sommige behandelingen te duur vergelijk met andere klinieken!

Uitstekend

Profisionalite

heeft u verbeterpunten of tips?

De arts die mij geholpen heb was heel proffesioneel heb met mij de ingreep besproken wat de mogelijkheden waren, dit was voor mij duidelijk de ingreep viel erg mee , ook stelde hij voor om na een... De arts die mij geholpen heb was heel proffesioneel heb met mij de ingreep besproken wat de mogelijkheden waren, dit was voor mij duidelijk de ingreep viel erg mee , ook stelde hij voor om na een paar weken om terug te komen ,om het resultaat te bekijken en eventueel nog wat bij te spuiten voor een goed resultaat, omdat er een oog nog vocht ophoping had zei de arts dat hij het moeilijk kon beoordelen en stelde voor dat als ik over een aantal weken het idee had dat het niet gelijk was dan mocht ik ook nog even aankomen om het resultaat te bekijken. Alles bij elkaar ,ondanks ik geen ervaring had met plastic chirurgie is het mij erg meegevallen maar tevens door de houding van de arts die mij op men gemak stelde, ook vind ik de medewerksters die bij jullie in de kliniek werkzaam zijn heel vriendelijk en attend.

Vriendelijkheid van de Arts en medewerkers.

heeft u verbeterpunten of tips?

Ik kan er niet een verzinnen.

Erg goed en kundig

Vriendelijkheid en aandacht waren zeer goed