Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen bij Kliniek Vrijdag?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden naar Kliniek Vrijdag te gaan?

Erg goed en kundig

Vriendelijkheid en aandacht waren zeer goed

Zeer professioneel&hygienisch.

Zeer klantgericht, kijken naar individuele behoeften van de klant

Duidelijke website met veel informatie.

Prima en snelle service.

Gastvrije ontvangst, fijne rustige arts. Ik ben ook zeer tevreden over het resultaat. Traangoot laten vullen en botox.

Deskundig, gastvrij en normaal geprijsd.

manon

Erg fijn

vriendelijk, goed, behulpzaam ... geen onpersoonlijke machine

geen idee

Geen lange wachttijden. Vakkundig en zeer vriendelijk !

Geen lange wachttijden

heeft u verbeterpunten of tips?

Schone en nette kliniek. Dr de Otter heeft een betrouwbare en ervaren cosmetisch arts, kwam al 5 jaar geleden bij hem in Leiden. Ben eigenlijk altijd tevreden. Werkt subtiel en doet nooit te veel

Dr Den Otter is de reden dat ik blijf komen.

Slecht, ik heb een behandeling gehad met fillers tegen halsversoudering, 700 euro armer en geen enkel zichtbaar resultaat. Heb dit bij kliniek Vrijdag aangegeven. Ze zouden een afspraak met mij... Slecht, ik heb een behandeling gehad met fillers tegen halsversoudering, 700 euro armer en geen enkel zichtbaar resultaat. Heb dit bij kliniek Vrijdag aangegeven. Ze zouden een afspraak met mij maken. Niets meer van gehoord.

Verbeter je dienstverlening

Reactie Kliniek Vrijdag:

Wij vinden het heel spijtig dat wij na ons mailcontact verzuimd hebben contact met u op te nemen om de afspraak in te plannen. Het kan helaas voorkomen dat er meer behandelingen nodig zijn, dan van... Wij vinden het heel spijtig dat wij na ons mailcontact verzuimd hebben contact met u op te nemen om de afspraak in te plannen. Het kan helaas voorkomen dat er meer behandelingen nodig zijn, dan van tevoren ingeschat, om het gewenste resultaat te behalen. Wij hebben dit telefonisch met u besproken en u deze kosteloze nabehandeling aangeboden. Wij respecteren dat u hier niet voor heeft gekozen. Ook op ons aanbod voor een vrijblijvend consult/ behandeling bij onze huidtherapeute bent u niet ingegaan. Dit is natuurlijk uw goed recht. Mocht u er binnenkort toch anders over denken dan bent u uiteraard van harte welkom.

Cootje

Goede ontvangst en fijne behandelend cosmetisch arts. Afspraak maken was wel even wat werk. Gelukkig kon ik op een avond terecht.

Erg vriendelijke behandelend arts.

heeft u verbeterpunten of tips?

Het maken van een afspraak kost wat moeite. In eerste instantie stonden verkeerde mogelijkheden op de site vermeld.

Ik heb een botox behandeling gehad en fillers. Na de botox veel last gehad van hangende oogleden.
Artsen zijn vriendelijk en werken netjes.

Het ziet er netjes uit.

heeft u verbeterpunten of tips?

Ik had het fijn gevonden als de arts duidelijker had uitgelegd wat voor mij de beste behandeling was geweest.