Suzanne P

Super goede service. Opnieuw een SOS bandje besteld voor onze tweede kind. Hele mooie kwaliteit. Heel snel geleverd. Snel en fijn contact via de app. Zou het iedereen aanraden!

Sandra

Uitstekend. Een leuke ketting voor mijn kleinzoon en bijzonder snel geleverd met persoonlijk berichtje erbij.

Leonie

Echt een super goede ervaring! Ik was een beetje last minute met een cadeautje kopen en toen heb ik ze via Whatsapp gecontact en had ik de dag erna het cadeautje al in huis. Heel fijn en vriendelijk... Echt een super goede ervaring! Ik was een beetje last minute met een cadeautje kopen en toen heb ik ze via Whatsapp gecontact en had ik de dag erna het cadeautje al in huis. Heel fijn en vriendelijk contact. Ennn ook niet onbelangrijk een heeel mooi en lief armbandje met een geboortesteentje ontvangen wat ook op een super leuke manier verpakt is. Al een cadeautje op zichzelf om uit te pakken. De service dus echt al fantastisch en het product ook. Ik ga hier zeeeker vaker armbandjes bestellen!

Anke Van den Molengraft

Gewoon geweldig en dat al jaren.
Voor mezelf, mijn dochters, mijn kleinkinderen en vriendinnen. Blijven super mooi en doe ze nooit af. Kan er gewoon mee zwemmen en ze blijven mooi.

Ellen

Eerder al 2 kinder en baby armbandjes besteld. Helaas door gebruik kapot gegaan. Voor €7, 50 per bandje terug gestuurd; verlengd en gerepareerd. Zien er nu weer zo goed als nieuw uit. Heel blij mee!