D. Claassens

Mooi armbandje voor mijn dochtertje van 7 maanden

Dillany Basten

Heel goed! Super mooi armbandje gekocht voor mijn zoontje. Ik had van te voren een paar vragen en hier werd heel snel op geantwoord. De meegroeiservice lijkt me ook heel fijn! Deze gaan wij zeker... Heel goed! Super mooi armbandje gekocht voor mijn zoontje. Ik had van te voren een paar vragen en hier werd heel snel op geantwoord. De meegroeiservice lijkt me ook heel fijn! Deze gaan wij zeker uitproberen tegen de tijd dat het armbandje te klein word.

Marjanne Jansen

Voor mijn tweeling kleindochtertjes bestelde ik schattige babyarmbandjes. Deze zijn met recht met liefde gemaakt!

Nick Stuckens

Zeer tevreden van mijn aankoop. Als man ben ik niet echt vertrouwd met het aankopen van juwelen/sieraden en daarom deed ik zeer veel research via Google. Ik was op zoek naar een... Zeer tevreden van mijn aankoop. Als man ben ik niet echt vertrouwd met het aankopen van juwelen/sieraden en daarom deed ik zeer veel research via Google. Ik was op zoek naar een gepersonaliseerde/betaalbare ketting voor mijn vriendin maar kwam steeds terecht bij ofwel hele dure websites ofwel webshops waar voor mij het niet persoonlijk en oprecht overkwam.

Na heel wat zoeken ontdekte ik Kleine Zus en ik was meteen verkocht. Je krijgt het gevoel dat je echt persoonlijk geholpen wordt en dat ze alles met liefde maken voor hun klanten. Ook had ik een extra vraag die perfect werd opgelost. Qua verzending liep alles goed en ik kreeg het cadeau snel geleverd bij mij thuis.

Als ik een kleine tip mag geven, vanuit België kon ik jullie website niet heel makkelijk terugvinden op Google, terwijl ik vele andere aanbieders met een minder leuk aanbod sneller terugvind. Misschien kan het handig zijn om te kijken hoe jullie de website via SEO kunnen optimaliseren om nog meer mensen te bereiken.

Ellen

Wat een leuk bedrijfje is dit! Ik bestelde een armbandje dat ik graag snel bezorgd wilde hebben om op tijd als kadootje te kunnen geven namens de kleinkinderen aan oma. Heel fijn dat er werd... Wat een leuk bedrijfje is dit! Ik bestelde een armbandje dat ik graag snel bezorgd wilde hebben om op tijd als kadootje te kunnen geven namens de kleinkinderen aan oma. Heel fijn dat er werd meegedacht. Het is een mooi persoonlijk armbandje geworden; het was op tijd binnen, mooi ingepakt en oma is er heel blij mee. Dank jullie wel, ook voor de vlotte en prettige communicatie!