hans hanff

Fantastisch

Overzichtelijk

Geen bedrijf

Top zoals gewoonlijk

Snelle levering veel op voorraad prof kwaliteit.

Rudi

Na een informatieve vraag over de aanschaf van een skislijpset, contact per e-mail gehad. Snelle reactie, goede service en advies!

Ervaring met de producten en geeft goed advies

Vincent

Super!

Super vriendelijk en behulpzaam

Er was een product wat ik had besteld niet meer leverbaar, hiervoor kreeg ik een goed alternatief, natuurlijk jammer dat dit niet van te voren duidelijk was op de website maar erg goede service voor... Er was een product wat ik had besteld niet meer leverbaar, hiervoor kreeg ik een goed alternatief, natuurlijk jammer dat dit niet van te voren duidelijk was op de website maar erg goede service voor de vervanging!

Sven Gierveld

snelle reactie tijd

Meer info over verzenden

Maurice

Snelle levering! 1 item niet op voorraad, gelukkig wel van een ander merk. Top oplossing!

Klantgericht!

Wellicht voorraad status website sneller aanpassen.

Theo

snel, goede prijs

Minder tussenstappen met mails via ccv shop: alleen bevestiging en dan tracking code/verzonden is genoeg

Lex

Snelle levering en ook gelijk een oplossing wanneer er iets niet op voorraad is.

Snelle levering en alternatieven indien iets niet op voorraad is.

bospoort

Snelle en nette service. Had zelf een fout gedaan in de bestelling, maar dit is zonder problemen opgelost

snelle reactie op de bestelling.
Vriendelijk.
snelle levering

doordat er iets mis ging bij het laatste item betalen, moest ik terug naar de site. Kon toen niet zien dat mijn bestelling door was gezet voor definitief (misschien was dit wel het geval als ik had... doordat er iets mis ging bij het laatste item betalen, moest ik terug naar de site. Kon toen niet zien dat mijn bestelling door was gezet voor definitief (misschien was dit wel het geval als ik had ingelogd)

Bottelberghs

Top