Stichting kinderfietjes aktie in zwaag

Zeer vriendelijk en goede service .goed materiaal wij als stichting kinderfietjes aktie in zwaag zijn zeer tevreden met dit bedrijf .top

Marcel

Goed product, snel geleverd, zeer correcte track & trace, vriendelijke en behulpzame chauffeur

Tom Larsen

Ik heb ruim 2 weken geleden een lasapparaat met fles en benodigdheden besteld en betaald. Ik heb toen een orderbevestiging en betalingsbevestiging pr mail ontvangen. Maar dat was het dan ook. Ik... Ik heb ruim 2 weken geleden een lasapparaat met fles en benodigdheden besteld en betaald. Ik heb toen een orderbevestiging en betalingsbevestiging pr mail ontvangen. Maar dat was het dan ook. Ik hoop dat er binnenkort iets komt opdagen.

Jacobs Gerd

Op de site opbergkasten gezien. eerst info gevraagd via chat. zeer correct en snel beantwoord doch hebben we nog verder aan het kijken geweest op de site en andere (iets duurdere) gekozen. deze... Op de site opbergkasten gezien. eerst info gevraagd via chat. zeer correct en snel beantwoord doch hebben we nog verder aan het kijken geweest op de site en andere (iets duurdere) gekozen. deze hebben we dan besteld. dit was makkelijk en geen problemen bij betaling ( via overschrijving want bedrag was te groot voor bancontact) kregen eerst een telefoontje om af te spreken voor levering. zeer vriendelijk aan de telefoon. ze werden 2 dagen na bestelling gratis geleverd bij ons thuis ( in belgie). zeer goede service en content van de kwaliteit!!

Biologisch Varkensbedrijf Reimert

Afkortzaag snel en correct geleverd. Voorafgaand een paar keer gebeld voor informatie over het product, bij de eerste kortaf en horkerig te woord gestaan, bij de andere uitgebreide en goede... Afkortzaag snel en correct geleverd. Voorafgaand een paar keer gebeld voor informatie over het product, bij de eerste kortaf en horkerig te woord gestaan, bij de andere uitgebreide en goede informatie gekregen.

Jean Vandervoodt

Solide bedrijf met prompte levering

P.C. Wessels

Product makkelijk te vinden op de site en snelle verzending.

Kazerne Kamp Holterhoek

Prima service

buchet

Bonjour sa fait 3 fois que j envoie un mail sans raiponce j ai acheté une équilibreuse qui ne fonction pas note erreur 2 j ai demandé un manuel en francais pas de reponce

Prive

Goed bedrijf met kwaliteit spullen