Anne-Marie Bouman

Makkelijk te bestellen en persoonlijk advies en meedenken

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Zeker! En toen we bepaalde kleur niet meer was ben ik persoonlijk gebeld voor overleg. Erg netjes!

Positief

Goed en duidelijke communicatie

Ja

Karin Van Dooren

vriendelijke communicatie mooie dekbedovertrekken
Wel geen duidelijke site om te bestellen geen foto hoe het uiteindelijke product gaat worden

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Niet zo gemakkelijk geen zichtbaar eindproduct hoe het zou worden

Jeanne Creemers

Snelle levering en prachtig resultaat. Ik ben er heel blij mee en denk onze kleinkinderen ook

ja

Bestelling op tijd en snel antwoord . zeer tevreden

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Bestelproces liep iets langzaam . Kwam ook door onze bestelling.

Zeer goed

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Een bestelling doen is heel gemakkelijk door dat alles zich op de site vanzelf wijst. Ik werd voor het versturen telefonisch benaderd door een medewerkster om te vragen of het adres wel klopte, ik... Een bestelling doen is heel gemakkelijk door dat alles zich op de site vanzelf wijst. Ik werd voor het versturen telefonisch benaderd door een medewerkster om te vragen of het adres wel klopte, ik had er een fout in gemaakt. Echt super!

Leuk en mooi product

Ja

Helmie Cornelissen

Matig

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ja het was erg gemakkelijk, de bus was ook binnen enkele dagen geleverd...goede service !!!

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw review. U had aangegeven dat u het lettertype arial black en wit op de dierenbus niet zo mooi vond. Wij hebben u aangeboden om evt nog een andere kleur en lettertype voor u te... Hartelijk dank voor uw review. U had aangegeven dat u het lettertype arial black en wit op de dierenbus niet zo mooi vond. Wij hebben u aangeboden om evt nog een andere kleur en lettertype voor u te maken maar dit hoefde van u niet, u gaf aan dat de ontvanger heel blij was met het kado. Als u dit alsnog zou willen dan kunt u gerust nog contact opnemen en dan maken we opnieuw nog even een naam voor u. Mvg Kidzincolor