Heeft u de communicatie als prettig ervaren?
Bent u vlot geholpen?

Taxatiepunt

Samenwerking met Keurhuis is top. Wij hebben vaak te maken met opdrachten die met spoed moeten worden uitgevoerd, Keurhuis helpt bij het zoeken van oplossingen om onze opdrachten snel, accuraat en... Samenwerking met Keurhuis is top. Wij hebben vaak te maken met opdrachten die met spoed moeten worden uitgevoerd, Keurhuis helpt bij het zoeken van oplossingen om onze opdrachten snel, accuraat en naar tevredenheid te verwerken.

vve wittenburgergracht

Prettige inspectie - snelle en gedetailleerde inventarisatie

Wim Balstra (VBA)

Opstllen mjop

Prima, conform verwachting

VVE Wulfert Floolaan 22-40 Driebergen

Xx

Vvelakeside, Almere

Wij vvelakeside hebben van keurhuis een keurige MJOP ontvangen voor de komende 15 jaar, wat ieder jaar geüpdatet wordt.

Borrenbergs Bouwbedrijf

Flexibel in hun planning en zeer duidelijk in communicatie. Komt afspraken 100% na. Zelfs een wijziging van tijd van een uur wordt doorgegeven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
2...
2 verschillende medewerkers gehad, wat vooraf bekend was, en beide kundig, correct en nette mensen.

Aannemersbedrijf Feld

VvE.Heemraadweg121.828