Assortiment

Bol.com

heel groot assortiment

nee

henrimet1i

De artikelen uit het assortiment spreken mij weinig aan. De opties om vouchers - zoals voor bol.com - te nemen is prima. Ook de optie om te doneren aan goede doelen spreekt me aan.

Leuk dat je met bijbetalen duurdere geschenken kan aanschaffen maar dan wreekt zich wel jullie uitgangspunt om de adviesprijs te gebruiken. Een eenmalige kleine zoekactie leerde dat het betreffende... Leuk dat je met bijbetalen duurdere geschenken kan aanschaffen maar dan wreekt zich wel jullie uitgangspunt om de adviesprijs te gebruiken. Een eenmalige kleine zoekactie leerde dat het betreffende artikel elders goedkoper werd aangeboden.

Jan Huiskamp

Een goede ervaring, bestelde geschenk supersnel en netjes geleverd

De mogelijkheid om een duurder geschenk te kunnen uitkiezen dan het saldo wat ik kreeg van werkgever en dit simpel bij te kunnen betalen via iDeal. Dit vond ik prettig en hierdoor kon ik een passend... De mogelijkheid om een duurder geschenk te kunnen uitkiezen dan het saldo wat ik kreeg van werkgever en dit simpel bij te kunnen betalen via iDeal. Dit vond ik prettig en hierdoor kon ik een passend kado uitkiezen.

Enige verbeterpunt wat ik heb is wellicht wat meer assortiment tegoedkaarten als kado. Dit jaar was er voor mannen niet echt een passende algemene tegoedkaart te bestellen voor een winkel of online... Enige verbeterpunt wat ik heb is wellicht wat meer assortiment tegoedkaarten als kado. Dit jaar was er voor mannen niet echt een passende algemene tegoedkaart te bestellen voor een winkel of online webshop.

W S

Veel producten om uit te kiezen. Snelle services.

Cis

Praktische website, veel keuze in producten, snelle levering

Heel veel keuze in de producten

Ik zou het niet weten

Henk van der Kaaden sHerenloo

Nvt

Maurice

Voldoende

Uitbreiding assortiment, producten zijn duur

E.K.

heb ik niet zo opgelet