Inhoud kerstpakket
Levering
Verpakking kerstpakket
Kwaliteit kerstpakket

Snel en vakkundig

Snel besteld én snel geleverd.

Kruimel78

Heel snel mailverkeer, wat erg prettig is, ook na meerdere wijzigingen nog steeds aardig.

vindbaarheid van producten op de website, ons product was niet meer te vinden, wat lastig was om te laten zien aan collega's

Reactie Kerstpakketten Company:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig te horen dat u het pakket niet meer terug kon vinden op de site. We hebben het pakket direct na jullie reservering van de site verwijderd om te voorkomen dat het ondertussen uitverkocht zou raken. Uiteraard had ik u op uw verzoek alle informatie en afbeeldingen van het pakket kunnen toesturen.

Keijsers Lundiform BV

Ik had verwacht dat er batterijen bijgeleverd zouden worden bij de looplamp. Het personeel moest zelf nog baterrijen kopen.

Reactie Kerstpakketten Company:

Geachte mevrouw van der Velden,
We vinden het spijtig te horen dat de inhoud van het pakket niet helemaal naar wens was.
We zullen op basis van de door u gegeven feedback duidelijker...
Geachte mevrouw van der Velden,
We zullen op basis van de door u gegeven feedback duidelijker communiceren of de batterijen wel of niet zijn inbegrepen.

Hele fijne samenwerking. Zeker een aanrader voor het bestellen van de kerstpakketten!

Eigenlijk geen verbeterpunten, alles was heel goed geregeld!

Administratiekantoor De Drooghe Bol

Goede service, omdat ik wat laat was met bestellen waren bepaalde pakketten niet meer op voorraad. Eigen schuld, dikke bult.

Geen klachten aan mijn kant, keuze is er genoeg in alle prijsklasses.

Nadat wij heel laat waren met bestellen van kerstpakketten op de site terecht gekomen. het pakket was ondertussen uitverkocht, daar kregen we snel bericht van met een alternatief. Top klasse.

Femke graumans

Super goede ervaring en iedereen enthousiast bij het uitdelen