Inhoud kerstpakket
Levering
Verpakking kerstpakket
Kwaliteit kerstpakket

Francie (Blauwe Maan)

Zeer positief, wij hoefden alleen maar te kiezen de rest werd prima verzorgd door uw bedrijf.

Contact met aanbieder. Duidelijke afspraken. Lijn met aanbieder was kort.

nvt

Stephanie Swagemakers

Erg tevreden, leuk kerstpakket kunnen samenstellen, goed contact tbv offerte/ levering

Snelle reactie per mail

Dubbel check of alle producten er in zitten

MplusKASSA

We hebben een goede ervaring gehad. Snelle communicatie en vriendelijke service.

Flexibel en snelle service

Goede keus, snelle en keurige afhandeling

snel, duidelijk

Keurig op tijd geleverd en ook exact het gewenste aantal

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en in elke aantal. (Andere aanbieders bieden alleen mogelijkheid in bijv. veelvouden van 5.) Precies op de aangegeven dag netjes geleverd.

Gewoon prima

DNZB Nijmegen

Keurig netjes en behulpzaam

direct contact en meedenken

Minder mail aan besteden bij bestelling, wat beknopter

Goede en snelle service

Directe en duidelijke communicatie

Bij sommige producten vind ik de kosten vrij hoog.

Prima service

Prijs beter

Goede service! we hebben 2 medewerkers in dienst en (ook) dat was geen enkel probleem! Bij andere bedrijven kon ik niet terecht voor 2 personeelsleden. Daarnaast reageerden ze snel en goed. Ben echt... Goede service! we hebben 2 medewerkers in dienst en (ook) dat was geen enkel probleem! Bij andere bedrijven kon ik niet terecht voor 2 personeelsleden. Daarnaast reageerden ze snel en goed. Ben echt heel tevreden!

Snelle reageren (op vragen etc.) wat erg fijn is. Goed en duidelijke reactie. En altijd vriendelijk. Ik zou ze zo aanbevelen bij anderen.

Nu even geen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik kerstpakketten moest regelen (voorheen was ik zzp'r). Superfijn dat ik bij ze terecht kon voor mijn (maar) 2 medewerkers. Maar aangezien we... Nu even geen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik kerstpakketten moest regelen (voorheen was ik zzp'r). Superfijn dat ik bij ze terecht kon voor mijn (maar) 2 medewerkers. Maar aangezien we groeiende zijn, worden dat er wel meer. En dan kom ik terug want andere bedrijven namen niet eens de moeite voor 2!

Milou Zaal / Deloitte

Zeer prettig, snelle en goede service, goed bereikbaar en duidelijk in communicatie

Snelle service, goed bereikbaar, goed geprijsd

Geen eigenlijk