Ga zo door.

Met vriendelijk groet,

Ed Struik

Monteurs waren prima. Moest alleen zelf bellen voor afspraak. Blijkbaar iets mis met de planning.

Goedemiddag mijnheer Struik,
Dank u wel voor uw verbeterpunt, ik ga dit intern doorzetten zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.

I.AMZIREN

Door jullie monteur Patrick

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Amziren,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Kemkens BV.

Gelauff

Snelle service en vriendelijke monteurs

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Gelauff,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.
Kemkens BV

Ik heb een onderhoudscontract. Monteur gaf mij een rekening van xxx bedrag. Op mijn vraag waarvoor ik moest betalen werd er gezegd voor vervangende onderdelen. Op mijn vraag welke onderdelen waren... Ik heb een onderhoudscontract. Monteur gaf mij een rekening van xxx bedrag. Op mijn vraag waarvoor ik moest betalen werd er gezegd voor vervangende onderdelen. Op mijn vraag welke onderdelen waren vervangen en waar de oude waren mompelde hij wat en moest ik ineens €55,- minder betalen. Zeer vreemde gang van zaken. Geef duidelijkheid.

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review, aangezien u anoniem reageert kunnen wij uw gegevens niet inzien. Graag willen wij contact met u zodat we uit kunnen zoeken wat hier nu precies gebeurt is.
Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-5050330 of via email op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van review en uw postcode en huisnummer.

Tony Maes

Tijdvak is veel te lang.

Goedemiddag mijnheer Maes,
Goedemiddag mijnheer Maes,
Dank u wel voor uw review. Helaas is het op dit moment zo druk op onze afdelingen dat wij de 2 uurs tijdblokken aan hebben moeten passen naar dagdelen om alles zo goed mogelijk te laten lopen. Excuses voor dit ongemak, wij hopen dat we ter zijner tijd weer terug kunnen naar de 2uurs tijdblokken.

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie , U geeft met het aantal sterren aan dat u niet geheel tevreden bent. Helaas reageert u anoniem en kunnen wij geen gegevens van u zien. Graag had ik met u persoonlijk gesproken en daarom vragen wij u om contact op te nemen met ons via klantenservice@kemkens.nl onder vermelding van review en postcode en huisnummer.
Kemkens BV

In het telefonisch menu wordt het aanvragen van een onderhoudscontract benoemd. Maar de telefoniste verwijst je vervolgens naar de website. En sta je dus onnodig minuten lang in de wacht.

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review, wij gaan uw opmerking doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat men niet meer onnodig in de wacht staat en daarna als nog naar onze website worden verwezen.

Dennis Otten

Medewerkers die ik gesproken heb en de monteurs waren vriendelijk en werkte netjes en vlot

Goedemiddag mijnheer Otten,
Dank u wel voor uw review, wij gaan uw aandachtspunten doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat daar een aandachtspunt van gemaakt wordt.
met vriendelijke...
Goedemiddag mijnheer Otten,