Alles naar wens

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie woorden en het invullen van deze review. Fijn om te lezen.

Komen afspraken na

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Mark van Sonsbeek

Kundig en zeer vriendelijk

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze... Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor!

Geen. Ga zo door

Goedemiddag,
Dank je voor je review. Altijd fijn van een tevreden klant te horen. Hier doen we het voor.
Groet Lenny namens Kemkens BV

Op dit moment, na een eerste check, geen opmerkingen.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw review en dat het aanmelden vlot verlopen is.
Groet Lenny namens Kemkens BV

Langenhuijzen

Goede, snelle service

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er... Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service.