J.van Dijk

Regel alles voor de klant: dus ook teruggave, stuur rekening zonder btw, en de installatie van app.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Snelle, vriendelijke, adequate communicatie en goede prijs/kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Werkwijze en communicatie installateurs. Snel, vriendelijk en klantgericht

Lemstra

We hebben bij de fa. Kemkens zowel zonnepanelen als een hybride CV ketel besteld. Voor beide systemen was een dakdoorvoer noodzakelijk met een specifieke kabel.
Op mijn simple vraag of ze bij...
Op mijn simple vraag of ze bij de aanleg van zonnepanelen ook alvast niet de draad konden trekken voor de hybride CV die in Januari 2023 wordt geinstalleerd ontstond verwarrring. De afdeling 'solar' van Kemkens en de afdeling CV's hebben bljkbaar onderling geen goede communicatie. Het is uiteindelijk wel geregeld door een electricien maar de onderlinge communicatie had beter gekund.

Zeer deskundige monteurs die de panelen kwamen leggen

Wat viel u in positieve zin op?

Nooit eerder meegemaakt dat monteurs geen tijd hadden voor koffie noch lunch maar bleven doorwerken. Het waren hardwerkende Polen, uiterst vriendelijkk en bekwaam.

Indicatie kunnen geven hoe lang een servicebeurt ongeveer duurt gemiddeld genomen

Nu 6 of 7 maal geweest en waarschijnlijk nu pas een monteur die het kan oplossen

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Geachte meneer,
Bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat de storing niet in een keer is verholpen.
Wij zien dat er een vervolg afspraak is gemaakt voor vandaag.
Ervan...
Geachte meneer,
Bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat de storing niet in een keer is verholpen.
Wij zien dat er een vervolg afspraak is gemaakt voor vandaag.
Ervan uitgaande dat alles wordt gemaakt anders horen wij het graag.
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 16.30 uur op 088-5050330.
Kemkens B.V.

Martin Hemmes

Tot nu toe tevreden over geleverde apparatuur en service abonnement