L. Dias Lopes

Op dit moment geen. Hele goede service.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dias, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het hele proces van afspraak maken tot en met het bezoek van onze monteur. Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling voor onze... Dias, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het hele proces van afspraak maken tot en met het bezoek van onze monteur. Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling voor onze service.
Kemkens BV

Ik zou zowieso niet zo snel een bedrijf aanbevelen, maar ben wel tevreden als iemand het mij zou vragen.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze serviceverlening. Wellicht kunnen we de volgende keer een aantekening op uw toestellen zetten zodat u en wij gelijk weten om welk toestel het gaat als er wat aan de hand is.
Monique
Kemkens BV

Service contracten samen bundelen.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze serviceverlening. Uw opmerking over servicecontracten samen bundelen wil ik graag even voor u uitzoeken alleen reageert u hier anoniem. U kunt uw vraag ook doormailen naar klantenservice@kemkens.nl en daar zullen wij u dan op antwoorden.
Monique

Technyce

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Technyce, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie woorden! Fijn dat u zo tevreden bent over de werkwijze van onze monteur.
Met vriendelijke...
Kemkens BV

Graag van te voren concluderen dat een ketel niet meer onderhouden moet worden, nu zijn we 3 maanden verder(heb ik 3 maanden betaald) en heb ik nog niets

Ik maak nu ruim een jaar gebruik van de service van Kemkens en heb niets te klagen.

Familie van Bakel

Ga zo door

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om jullie positieve reactie te lezen, familie van Bakel! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service.
Met...