Irma Ubben

Jammer dat ik wat langer op de afspraak heb moeten wachten, m’n ketel was echt niet oké.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Hallo Irma, wat fijn om te lezen dat u zo goed te spreken bent over de kundigheid van onze monteur. Ik heb het nog even opgezocht en dit was de eerste keer dat wij bij u zijn geweest, ik zie bij de... Hallo Irma, wat fijn om te lezen dat u zo goed te spreken bent over de kundigheid van onze monteur. Ik heb het nog even opgezocht en dit was de eerste keer dat wij bij u zijn geweest, ik zie bij de afspraak er niet bij staan dat er sprake was van een storing op dat moment. Hopelijk werkt alles weer nu naar tevredenheid.
Kemkens BV

Tijdsindicatie is erg ruim. Strakker ingepland ivm eigen werkzaamheden.
En we zouden een offerte toegestuurd krijgen, tot nu toe nog niets ontvangen.

Hoi Anonymous,
Hoi Anonymous,
Ik zie dat u aangeeft dat u de tijdsindicatie erg ruim vindt, dit is omdat onze monteurs en onderhoud en storingen afhandelen en helaas kan daar geen tijd aan gehangen worden. De enige mogelijkheid is om een afspraak als 1e in de ochtend te plannen, daarvoor kunt u dan even telefonisch contact met ons opnemen. De aanvraag van de offerte ga ik naar de desbetreffende afdeling doorzetten.
Monique
Kemkens BV

Duidelijke uitleg wat bezoek behelst
Ik verwachte onderhoud, er is geen onderhoud uitgevoerd.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat fijn om u telefonisch gesproken te hebben; zoals gezegd ga ik dit intern overleggen en houden we u op de hoogte.
Helga
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons...
Helga
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Is het voor u mogelijk om contact met ons op te nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Rene Janssen

Correcte en vriendelijke medewerkers aan de telefoon en monteurs, oplossing gericht en vakkundig

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service met 4 sterren! Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service.
Kemkens BV

Er wordt iets afgekeurd en dan? daar kan echt een verbetering plaatsvinden door aan te geven hoe nu verder etc. ook dit duidelijker vermelden bij afsluiten van contract. want hoe nu verder? ik tast... Er wordt iets afgekeurd en dan? daar kan echt een verbetering plaatsvinden door aan te geven hoe nu verder etc. ook dit duidelijker vermelden bij afsluiten van contract. want hoe nu verder? ik tast volledig in het duister.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste heer, mevrouw, Heel vervelend om dit te lezen, dat de eerste inspectie niet naar tevredenheid is gelopen. Graag zou ik persoonlijk met u hierover in contact willen komen om te kijken of we het... Beste heer, mevrouw, Heel vervelend om dit te lezen, dat de eerste inspectie niet naar tevredenheid is gelopen. Graag zou ik persoonlijk met u hierover in contact willen komen om te kijken of we het een en ander kunnen uitzoeken voor u.. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Klantenservice@kemkens.nl of te bellen naar onze klantenservice en te vragen naar Yvonne? Het telefoonnummer is 088-5050330. Met vriendelijke groet, Kemkens BV