Karel

Goede en snelle service, monteur werkt snel en heeft een goede vakkennis.

Goedemiddag Karel,
Heel fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. Hier doen we het voor.
Lenny namens...
Goedemiddag Karel,
Lenny namens Kemkens BV

Michiel Schouten

Prima service

Goedemiddag Michiel,
Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent, hier doen we het voor maar om het dan via een review van een tevreden klant terug te horen maakt het extra leuk.
Groet...
Goedemiddag Michiel,
Lenny namens Kemkens BV

Niet alle monteurs zijn even vakbekwaam

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank voor het invullen van deze review. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de oorzaak van de storing niet meteen gevonden is.... Dank voor het invullen van deze review. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de oorzaak van de storing niet meteen gevonden is. Vooral als het om drukverlies gaat is het even zoeken naar de oorzaak.
We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen hebben zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Manon van Drueten

Op dit moment nog geen, maar vraag dit gerust later nog eens. Op dit moment hebben we net één maand het onderhoudscontract en is er alleen nog iemand geweest voor standaard onderhoud

Hallo Manon,
Hallo Manon,
Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze manier van werken. Dit horen we graag en de complimenten worden zeker naar de juiste afdelingen doorgezet. Dank je voor je review.
Groet Lenny
namens Kemkens

P.van Ham

De monteur actiever/duidelijk op vragen gebruik verw.katel klant

Beste P. van Ham,
Dank u voor uw bericht.
Ik begrijp dat u een beetje mis paktte op informatie aan de kant van de monteur.
Ik heb dit signaal door gezet naar de juiste personen, want...
Beste P. van Ham,
Dank u voor uw bericht.
Ik heb dit signaal door gezet naar de juiste personen, want het is natuurlijk prettig als u duidelijke informatie krijgt.
Mocht u nog vragen hebben , helpen wij u graag natuurlijk.
Met vriendelijke groet namens Kemkens,
Kalinka van Haaren

Ik kan niet beoordelen of de monteur zijn werk goed gedaan heeft, daar heb ik geen verstand van daarom vul ik de middelste ster in

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Allereerst wil ik bedanken dat u de moeite en de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Het contract dat u heeft afgesloten is niet alleen voor het onderhoud van de cv-ketel; u betaald ook... Allereerst wil ik bedanken dat u de moeite en de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Het contract dat u heeft afgesloten is niet alleen voor het onderhoud van de cv-ketel; u betaald ook voor de storingsservice. In het het geval van een storing kunt u er op rekenen dat wij een monteur naar u sturen. Graag zou ik u een en ander in een gesprek willen toelichten, mocht u in de gelegenheid zijn om te bellen dan mag u vragen naar Helga. Ons telefoonnummer is: 088-5050330.
Ook zou ik u willen vragen om de review te herzien, u heeft ons nu beoordeeld met een halve ster, ik begrijp uit uw verhaal dat u 3 sterren wilde geven. Alvast bedankt.

H. de Jonge

Ga zo door.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mijnheer de Jonge, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 4 sterren! Ik heb uw complimenten inmiddels doorgegeven aan onze monteur Henri nog hartelijk dank hiervoor. Wij nemen uw woorden... Mijnheer de Jonge, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 4 sterren! Ik heb uw complimenten inmiddels doorgegeven aan onze monteur Henri nog hartelijk dank hiervoor. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Kemkens BV

De werkplaats ook weer netjes achterlaten.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem maar ik zet deze klacht wel door.
Excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Namens Kemkens,
Kalinka...
Dank u wel voor uw reactie.
U reageert anoniem maar ik zet deze klacht wel door.
Excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Namens Kemkens,

R van Benten

Of de monteur in de ochtend of middag komt ivm planning werk. Tijdstip maakt niets uit.

Beste heer van Benten,
Dank u voor uw review.
Beste heer van Benten,
Dank u voor uw review.
Ik zie dat de monteur 5 juni rond 11 uur is geweest. Wij hadden de notitie : "bezoeken na 9.30 uur " er in gezet. Hopende daarmee u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Hopelijk is alles naar uw tevredenheid uitgevoerd.
Met vriendelijke groet namens Kemkens,

Bas van Hoeve

Nvt

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Hallo Bas, wat leuk om je positieve reactie te lezen! Dank voor de recensie en de mooie beoordeling voor onze service.