Schoneveld

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Eef, wat een mooie woorden voor onze service! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent.
Kemkens BV

Info verschaffen over hoe het verder gaat. Is mijn apparaat in onderhoud of niet, moet ik nu een ander of niet, want hij werkt nog. etc. kwam geen conclusie na de soms wat warrige informatie.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Helaas reageert u anoniem en kan ik via deze weg niet uw gegevens er bij zoeken. Ik zou graag een en ander uit te zoeken voor u om u meer duidelijk te geven. Zou u willen mailen naar:... Helaas reageert u anoniem en kan ik via deze weg niet uw gegevens er bij zoeken. Ik zou graag een en ander uit te zoeken voor u om u meer duidelijk te geven. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga. Ik wil u graag helpen met uw vraag.
Kemkens BV

Doe de intake beter zodat de monteur en wij onze tijd niet verdoen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat jammer om te lezen dat de monteur onverrichter zaken bij u aan de deur is geweest, dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling. Helaas kan ik via deze weg geen gegevens inzien. Mocht u mij in de... Wat jammer om te lezen dat de monteur onverrichter zaken bij u aan de deur is geweest, dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling. Helaas kan ik via deze weg geen gegevens inzien. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, ter verbetering van onze service, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.
Kemkens BV

Blijf goede servicemonteurs, die ook vriendelijk zijn, in ere houden.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

We zijn inderdaad zuinig op onze medewerkers. Fijn dat je de moeite hebt genomen om dit ook in een review te plaatsen.
Lenny namens Kemkens BV

Een wat korter tijdsframe om aan te geven wanneer de monteur komt. Zou nu tussen 08.00 uur en 17.00 uur zijn, maar een dagdeel zou prettiger zijn

Hallo,
Hallo,
Dank u wel voor uw positieve review maar ik zie dat er inderdaad iets mis is gegaan met het plannen van uw afspraak, er zou een afspraak voor u ingepland moeten worden op een dagdeel, bijvoorbeeld tussen 8 en 13 uur of tussen 12 en 17 uur. Hier is dus iets mis gegaan. Onze excuses hiervoor. Mocht u vragen hebben over uw afspraak dan mag u altijd telefonisch contact opnemen met ons callcenter op telefoonnummer 088-5050330.
met vriendelijke groet,
Monique

P. Meyboom

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen.
Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen.
Kemkens zorgt er inderdaad voor dat de monteurs goed opgeleid zijn en flink wat werkervaring hebben, voordat ze alleen de weg op gaan. leuk om te lezen dat dit ook gewaardeerd wordt.
met vriendelijke groet Yvonne , Kemkens.B.V.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat je tevreden bent over de vriendelijkheid en vakmanschap van onze monteur.
Met vriendelijke...

L. van der Meij

Ik beveel geen bedrijven aan, er zijn er meer en ik ga niet vergelijken

Hoi Loes,
Dank je voor je review, wel vervelend te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op het vervangen van de ontluchters. Deze waren een tijd niet op voorraad, excuses daarvoor.
Maar...
Hoi Loes,
Maar fijn dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen.
Groet Lenny
namens Kemkens BV