Het probleem is goed opgelost, maar de wachttijd tussen de melding van het probleem en de komst van de monteur was vrij lang, namelijk drie dagen. In ons geval bleek dat niet erg te zijn, maar dat... Het probleem is goed opgelost, maar de wachttijd tussen de melding van het probleem en de komst van de monteur was vrij lang, namelijk drie dagen. In ons geval bleek dat niet erg te zijn, maar dat weet je niet van tevoren.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling voor onze service. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, als... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling voor onze service. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, als onze planning vol is wordt er ingeschat hoe urgent de storing is. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om deze positieve reactie te lezen! Heel mooi om te lezen dat je zo tevreden bent en zo goed te spreken over de kundigheid en de uitleg van onze monteur.
Met vriendelijke...
Kemkens BV

Momenteel weet ik geen tips.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Dank u wel voor de mooie woorden voor onze monteur en de positieve beoordeling!
Kemkens...

Blijf zo precies werken

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en dat u zo goed te spreken bent over het SMS-bericht dat gestuurd wordt zodra de... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en dat u zo goed te spreken bent over het SMS-bericht dat gestuurd wordt zodra de monteur onderweg is. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Ga zo door

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen ons best voor doen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Hartelijk dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen ons best voor doen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank u wel voor de mooie woorden voor onze monteur! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn. We zullen er voor zorgen dat u in... Dank u wel voor de mooie woorden voor onze monteur! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn. We zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Nvt

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 4 sterren!

W. van Leth

Wij zij zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en kennis van uw monteurs.