In het telefonisch menu wordt het aanvragen van een onderhoudscontract benoemd. Maar de telefoniste verwijst je vervolgens naar de website. En sta je dus onnodig minuten lang in de wacht.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review, wij gaan uw opmerking doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat men niet meer onnodig in de wacht staat en daarna als nog naar onze website worden verwezen.
Kemkens BV

Dennis Otten

Medewerkers die ik gesproken heb en de monteurs waren vriendelijk en werkte netjes en vlot

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Goedemiddag mijnheer Otten,
Dank u wel voor uw review, wij gaan uw aandachtspunten doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat daar een aandachtspunt van gemaakt wordt.
met vriendelijke...
Goedemiddag mijnheer Otten,
met vriendelijke groet,
Kemkens BV

Betrouwbare service en aardige en deskundige monteurs

........

Meer naar de klant luisteren en beloftes nakomen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet via de telefoon, zelfs zeer onbeschoft. Als er vragen of opmerkingen zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Communicatie onderling kan beter. Monteurs moesten nu terugkomen voor de andere helft van de panelen, terwijl dat niet nodig geweest was als ze onderling even hadden gebeld over een oplossing.

Goed gevoel aan overgehouden.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers