B. van Ingen

Ga zo door!

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent over ons en onze monteur, hier doen we het voor.
Groet Lenny
namens Kemkens BV

Helaas geen suggesties want ik vind jullie super !

De monteur was erg vriendelijk en behulpzaam.
De monteur was erg vriendelijk en behulpzaam.
In dit geval verliep de ruggenspraak die hij nodig had om t probleem op te lossen wel erg moeizaam. Wel 3 a 4 keer zijn verhaal moeten vertellen om vervolgens wéér doorverbonen te worden.

Hans

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank voor jouw recensie Hans en de mooie beoordeling met 5 sterren! Wat fijn dat onze monteur u een goede uitleg heeft kunnen geven.
Helga
Kemkens BV

Broeksteeg

?

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mijnheer Broeksteeg wat vervelend om te lezen dat de afspraak misgelopen is. Mogelijk heb je onze monteur gemist, hij is aan de deur geweest. Ik heb geprobeerd om te bellen voor een nieuwe afspraak... Mijnheer Broeksteeg wat vervelend om te lezen dat de afspraak misgelopen is. Mogelijk heb je onze monteur gemist, hij is aan de deur geweest. Ik heb geprobeerd om te bellen voor een nieuwe afspraak maar kreeg helaas geen gehoor. Een nieuwe afspraak is gemaakt en een bericht is hierover gestuurd, mocht deze niet uitkomen dan kan deze uiteraard verzet worden.
Helga
Kemkens BV

A van Maastricht

Ga zo door .

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank je wel voor je compliment. Daar doen we het voor!

Goede service. Kemkens komt een gemaakte afspraak na.

S.Walmsley

Wel aanbevelen

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank je voor je review. Fijn te horen dat je tevreden bent. De uitleg over wat de monteur bij jullie gedaan heeft, hiervoor mag je ons altijd bellen. Wij kunnen dit op de werkbon nakijken. Het is... Dank je voor je review. Fijn te horen dat je tevreden bent. De uitleg over wat de monteur bij jullie gedaan heeft, hiervoor mag je ons altijd bellen. Wij kunnen dit op de werkbon nakijken. Het is niet gebruikelijk dit schriftelijk te doen voor onze klanten.
Groet Lenny
namens Kemkens BV