Kees Derksen

Meer reclame maken.

Reactie Kemkens Warmtepomp:

Kees, bedankt voor het invullen van deze review en de positieve beoordeling. Dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur en de vlotte service. Hier doen we het voor!
Met...

Goede service, snel contact

Reactie Kemkens Warmtepomp:

Dank u wel voor uw positieve reactie en de mooie beoordeling met 5 sterren!

Steenoven

Duidelijker internet site

Goedemiddag,
Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wanneer je nog tips hebt om onze site te verbeteren horen we het graag.
Groet Lenny

Fleur

Misschien een wat duidelijkere tijdsindicatie. De afspraak was nu tussen 08.00-13.00 en ik kreeg een sms als hij onderweg was. Het zou dan fijn zijn als er een indicatie zou zijn van hoelang hij... Misschien een wat duidelijkere tijdsindicatie. De afspraak was nu tussen 08.00-13.00 en ik kreeg een sms als hij onderweg was. Het zou dan fijn zijn als er een indicatie zou zijn van hoelang hij onderweg is

Hallo Fleur,
Bedankt voor je positieve feedback, goed te horen dat je zo tevreden bent.
Hallo Fleur,
Bedankt voor je positieve feedback, goed te horen dat je zo tevreden bent.
Voor wat de tijdsindicatie betreft, in het stookseizoen is dit jammer genoeg niet mogelijk vanwege de enorme drukte. In de rustigere periodes zijn de tijdsblokken een stuk kleiner.
Groet Lenny
Kemkens BV

Geen lange wachttijd, vriendelijk personeel die ook toelichting geven wat zij doen.

Goedemiddag,
Fijn te horen dat je zo tevreden bent en dank je voor de mooie review. Altijd heel fijn terug te lezen.
Lenny

Kees van Leijsen

Nee, ga vooral zo door!

Reactie Kemkens Warmtepomp:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Kees! Hartelijk dank voor de mooie woorden over de deskundigheid en vriendelijkheid van onze medewerkers. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Kees! Hartelijk dank voor de mooie woorden over de deskundigheid en vriendelijkheid van onze medewerkers. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.