v Herp

Afspraken nakomen

Beste Heer/ mevrouw Herp,
Beste Heer/ mevrouw Herp,
Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op de 1e inspectie. De aanvraag kwam midden in het stookseizoen en dan wil dat door grote drukte wel wat vertraging oplopen, maar 5 maanden is wel heel erg lang, onze welgemeende excuses hier voor. Fijn om te lezen dat u tevreden over onze monteur bent. Dank voor het invullen van de review.
Met vriendelijke groet, Yvonne Kemkens.B.V.

Cox

Een tijd bestek van 2 uur

Reactie Kemkens Ventilatie:

Beste Heer, Dank u wel voor uw reactie. We beseffen dat een dagdeel erg lang is voor het wachten op de monteur voor onderhoud, Omdat deze monteur ook storingen doet en moeilijk in te schatten is... Beste Heer, Dank u wel voor uw reactie. We beseffen dat een dagdeel erg lang is voor het wachten op de monteur voor onderhoud, Omdat deze monteur ook storingen doet en moeilijk in te schatten is hoelang hij met een storing bezig is , wordt er gekozen voor een dagdeel en wordt er een sms naar u gestuurd, zodra hij onderweg is naar u.
Toch, als u telefonisch contact met ons opneemt, is er ook altijd de mogelijkheid om samen met een klantenservice medewerker een passend ( korter) tijdsblok af te spreken
Nogmaals dank voor het invullen van de review. Met vriendelijke groet, Yvonne, Kemkens.BV

Chris

Klantenservice mag vriendelijker. En kom op tijd

Goedemorgen Chris,
Goedemorgen Chris,
Heel vervelend te horen dat we te laat waren. Dit kan gebeuren in deze drukke tijd, omdat monteurs niet alleen het onderhoud doen maar ook weggeroepen kunnen worden voor storingen. Dit is zeker niet onze bedoeling maar soms gaat het niet anders, we bieden hier natuurlijk onze excuses voor ons. Wel fijn te horen dat je tevreden bent over onze monteur.

Van den Bogaard

Mensen zitten niet te wachten op heel veel commentaar over de plek waar hun ketel hangt. De monteur wilde het liefst binnen 5 minuten weer weg! Betaal toch elke maand voor onderhoud..,

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Ik zie in onze gegevens dat je sinds februari een contract bij ons hebt voor onderhoud en storingen. De monteur heeft inderdaad aangegeven dat de ketel op een plek hangt die niet echt gemakkelijk is voor onderhoud en eventuele storingen maar we hebben hem wel in contract genomen. Het onderhoud en repareren van storingen worden ook zeker door ons gedaan. Ik snap dat je niet zit te wachten op commentaar van onze monteur en ik bied daar dan ook excuses voor aan.

L. Guikers

Snelle reactie en vakkundige oplossing van ons probleem

Hallo,
Dank je voor de mooie review, fijn te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor.