Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus... Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus direct, na afsluiting contract, komen had ik wenselijk gevonden.

Er zijn 6 monteurs in 7 weken bij ons geweest en 1 keer hebben we van 12.00 tot 17.00 uur voor niets zitten te wachten op een monteur.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in... Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in orde is bij jullie.
Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review; wij nemen dit mee als verbeterpunt voor onze service.
Vriendelijke groet,
Helga
Kemkens BV

Goede service

Reactie Kemkens Ventilatie:

Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de... Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de tijdsafspraak; wij zijn genoodzaakt om met tijdsblokken te werken, zeker in het geval van een storing.
Vriendelijke groet,
Helga