Stuur deze vragenlijst als ze wat vaker langs zijn geweest ,na 1 keer zegt dit alles niet zoveel

Marlies Verheijen

Ga zo door

Reactie Kemkens Ventilatie:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Marlies! Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling van 5 sterren. Mooi om te lezen dat de monteur een goede uitleg heeft... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Marlies! Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling van 5 sterren. Mooi om te lezen dat de monteur een goede uitleg heeft gegeven.
Helga
Kemkens BV

Mantel

Mijn ketel is 11 jaar oud en goed onderhouden. De wetgeving zegt nu dat mijn rook kanaal wat naar buiten gaat niet goed meer is ivm met Parkers is vast gezet. Terwijl er niks aan de hand is maar dat... Mijn ketel is 11 jaar oud en goed onderhouden. De wetgeving zegt nu dat mijn rook kanaal wat naar buiten gaat niet goed meer is ivm met Parkers is vast gezet. Terwijl er niks aan de hand is maar dat het niet zo meer hoort.

Hans

Reactie Kemkens Ventilatie:

Dank voor uw recensie Hans en de mooie beoordeling met 4 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service.
Helga
Kemkens BV