Zelf

Dit bedrijf heeft de kennis van een interieurbouwer. Handig als je degelijk advies wilt. De concurrent is alleen dozenschuiver... daar heb je dus geen fluit aan als je advies wilt.

Snel, Goed advies, snelle service.

lia

Duidelijke website met een goed overzicht.

duidelijk en snelle levering.

X

Ervaring is prima

Accurate en snelle afhandeling van bestelling

Mathijssen

Snelle en nette levering

product komt overeen met het getoonde plaatje op de site

Uwadmin

Onduidelijk wat inhoud is (enkel item en geen set) besteld

actie om nieuwe bestelling te regelen

Van de moosdijk

Prima geregeld

Keurig op tijd

Holtrop

Uitstekend

Bij Kast-inrichting.nl had ik een draaiplateau voor een hoekkast in de keuken besteld. Vooraf heb ik contact gehad met de klantenservice en kreeg ik per mail snel en duidelijk advies. Helaas werd... Bij Kast-inrichting.nl had ik een draaiplateau voor een hoekkast in de keuken besteld. Vooraf heb ik contact gehad met de klantenservice en kreeg ik per mail snel en duidelijk advies. Helaas werd het draaiplateau beschadigd geleverd. Meteen werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook deze werd door DHL beschadigd afgeleverd. Uiteindelijk is een medewerker van het bedrijf van Zwanenburg naar Alkmaar gereden om persoonlijk een nieuw exemplaar te brengen en de andere twee op te halen. Ik ben onder de indruk van deze service!

Dutch Woodworks

Goede service bij gebroken levering

makkelijk contact, snel besloten dat ik een nieuw schoenenrek krijg.

Henk-Jan

Goed gedocumenteerd artikelen op de site, makkelijk bestellen, snelle levering.

Hele goede aftersales. Er was een deel van het artikel kapot, dit is binnen een week opnieuw geleverd.

Klop

Eerste aankoop, meteen een succes

Veel keus, kwalitatief goed