Marcel Zwaard meubel en intieurbouw

Prettig contact te maken, alleen het door ons bestelde product valt tegen

Fijne website

Jill

Snelle levering en goede prijs.

Luc Franssens

Toevallig op deze site gekomen via google op zoek naar updates en ideëen voor mijn keuken.

Vlotte service, snelle reactie op e-mail verkeer, correcte en snelle terugbetaling van teruggestuurde goederen. Goede informatieve website met sterke prijzen.

mpf berger

stipte bezorging

Yoran

Uitstekend

Kastroede op maat

Ineke witmer

Heel goed.

Nadat de inbouw prullenbak was uitgepakt was er van de kleine bak een hoekstukje af.
De volgende dag gebeld en ik kreeg contact met Nicole Verhoeve.
Een goed gesprek en zij heeft ervoor...
De volgende dag gebeld en ik kreeg contact met Nicole Verhoeve.
Een goed gesprek en zij heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende dag een nieuwe kleine emmer kreeg toegestuurd.
Fijn dat het zo goed geregeld kon worden.

CCCC

Bestelling (nog) niet ontvangen!!!!

? Moet nog blijken

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Coenen,
Beste heer Coenen,
U heeft op 8 februari 's avonds een bestelling bij ons geplaatst. Deze is op 9 februari 's morgens direct voor u verwerkt en verzonden. U heeft hiervan ook bericht ontvangen via e-mail. Helaas is er bij de levering door DHL een vertraging ontstaan waardoor uw pakket nog niet geleverd is, helaas ligt dit buiten onze macht en gaan wij ervan uit dat het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u afgeleverd wordt.

Donald

Goede afwerking en vlugge bestelling

is Ok

Leo van Maanen

Goed product. min puntje : er zat geen beschrijving bij en er zijn ook geen schroeven bij op het vast te zetten. Product was dus niet compleet.

snelle levering !

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer van Maanen,
De beschrijving had uiteraard bijgeleverd moeten worden, excuses daarvoor!
Beste heer van Maanen,
De beschrijving had uiteraard bijgeleverd moeten worden, excuses daarvoor!
Dat er geen schroeven geleverd worden klopt echter, de reden hiervoor is dat wij niet weten in welk materiaal (dikte) u het systeem gaat bevestigen. U kunt zo de schroeven met de juiste lengte gebruiken, e.e.a. om schade aan kast of front te voorkomen.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

Paul

Goede en snelle levering

Duidelijke communicatie en goede klantgerichtheid