Jacqueline Dieleman

Fijn bedrijf en prima producten

Cees Moor

Supergoed bedrijf. Speciaal Yael is een topper. Op haar kunnen jullie beter heel zuinig zijn.

Jaap Booi

Goede communicatie, snelle levering!

Peter Monsieur

Super Service!!!

Roland Jonkers

Onderdelen

Lilian Vugteveen

Goede prijzen, heldere website

Sjors van der Blom

Al jaren een top bedrijf 👍🏻

Sander Werf

Iets besteld wat daarna toch niet op voorraad bleek. Heel vervelend want daardoor -te laat - elders moeten aankopen.

Ton van Dijk

Nog nooit zo’n slecht bedrijf mee gemaakt. Maakt grote blunders en denk niet er aan hoe kan ik een klant behouden. Nee echt nooit meer iets kopen!

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer van Dijk,
Beste meneer van Dijk,
Jammer om uw beoordeling te moeten lezen. Door een technische storting had u een Karsten Tent besteld voor een niet geloofwaardige prijs. Een Karsten Tent voor €79,95 die oorspronkelijk €3500,- kost dat kan natuurlijk niet. U bent hierover door ons direct dezelfde dag nog over geïnformeerd. Dit was namelijk een fout, of zoals dat officieel heet: ‘’een kennelijke vergissing’’. Uw bestelling werd daarom ook direct geannuleerd.
Toch hopen wij u in de toekomst nog een bij ons te mogen verwelkomen online of in de winkel.
Vriendelijke groet,
Maureen