mevrouw Janssen

Prima bedrijf.

Korte lijnen. Goede service. Doen wat zij moeten doen.

heer/mevrouw Schoon

Snelle levering en leuke persoonlijke boodschap bijgevoegd.

Heel mooi verpakt in cadeaupapier!

O. L. Kacprzyk

Positive

Ms. Thanya personalized service and instant website optimalization.

mevrouw Pappot

Duidelijke website en snelle levering. Cadeau zelfs ingepakt!

heer van Til

Prima webshop en goede prijzen.

De sieraden werden ook nog lux verpakt, echt een cadeautje!

heer/mevrouw Meurkens

Online besteld, snel geregeld. Echter lijkt de horloge gebruikt, op de gehele band zitten sporen

X

Jurrien

Tevreden!

Alles snel afgehandeld.

heer/mevrouw Donleben

Uitstekende service geleverd, zelfs meer dan normaal

Service

Den Burger / zwager's naam: Feenstra

Bijna drie weken geleden (4 juni) bij Kaptijn in Kampen geweest. Hier heb ik samen met mijn zwager een verlovingsring voor mijn zus uitgezocht, meteen betaald en alles afgehandeld. De ring zou... Bijna drie weken geleden (4 juni) bij Kaptijn in Kampen geweest. Hier heb ik samen met mijn zwager een verlovingsring voor mijn zus uitgezocht, meteen betaald en alles afgehandeld. De ring zou besteld worden op de goede maat en er werd beloofd dat de ring binnen een week binnen zou zijn zodat we hem konden ophalen. Mijn zwager en zus gaan namelijk vrijdag (18 juni) op vakantie (toen die tijd over 3 weken) en dan heeft hij de ring nodig. Dat zou makkelijk lukken volgens de mevrouw. Na twee en een halve week hebben we nog steeds niks gehoord. Na een telefoontje werd ons verteld dat de ring er nog niet is en volgende week op te halen is. Terwijl hij vrijdag (18 juni) al nodig is. Mijn zwager krijgt nu een vervangende ring mee maar niet de ring op goede maat dus mijn zus kan hem niet meteen dragen na het aanzoek. Dit valt me zwaar tegen dat de belofte niet na wordt gekomen. Vooral voor zo'n belangrijk moment.

heer/mevrouw Bekkering

Online een horloge gekocht. Je kon gravure aanklikken. Dit is enorm mooi gedaan! Echt super blij mee.

Service!!