heer/mevrouw Zwaan

Snelle levering!
Produkt naar verwachting

Keurig verpakt!

heer/mevrouw Willems

Hele snelle verwerking vd bestelling

heer/mevrouw

Goede service

keurig bedrijf

Gea Nijenhuis

Goede service! Snelle levering.

Communicatie

heer/mevrouw Prill

Ik heb een armband bij jullie online besteld en dat beviel heel goed

De betaal mogelijkheden, mooie prijzen, track en trace in de mail

heer/mevrouw Van 't Land

Snelle levering. En kon een product bij jullie vinden, die bijna nergens meer te krijgen was. Dus top!!

Snelle correcte levering.

heer/mevrouw Hondeveld

Prima levering

Communicatie over dat de juiste verpakking/doos van Fromanteel niet voorhanden was.

heer/mevrouw Dauven

Snelle correcte afhandeling van online bestelling

Aanrader

R.Roos

Woensdag avond ring besteld online dus zou je verwachten dat ik hem vrijdag in huis had na 2 keer telefonisch contact met dit bedrijf nog steeds geen ring ontvangen ze zeggen voor 18.00 uur besteld... Woensdag avond ring besteld online dus zou je verwachten dat ik hem vrijdag in huis had na 2 keer telefonisch contact met dit bedrijf nog steeds geen ring ontvangen ze zeggen voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis maar morgen is het zaterdag ben benieuwd na 3 dagen of de ring nog komt .Op dit moment geef ik dit bedrijf een 1 .

Top op heden niet

Reactie Kaptijn juweliers online:

Geachte heer Roos, Ik moet u eerst even licht corrigeren: Wij geven aan, dat voor 18.00 besteld, dat uw pakket diezelfde dag verzonden wordt, dus niet de dag erop bezorgd, want dat kunnen we... Geachte heer Roos, Ik moet u eerst even licht corrigeren: Wij geven aan, dat voor 18.00 besteld, dat uw pakket diezelfde dag verzonden wordt, dus niet de dag erop bezorgd, want dat kunnen we natuurlijk vanwege de vervoerder niet garanderen. We kunnen alleen dingen beloven die we zelf in de hand hebben. Onze excuses als dit niet juist bij is over gekomen. Indien we niet aan deze belofte kunnen voldoen hebben we meest even contact met de klant, maar u belde hier zelf al over. U heeft inderdaad 2 keer contact met onze winkel gehad omtrent uw verzending. Hierbij was aangegeven dat uw ring inmiddels verzonden was en dus de vrijdag of zaterdag bij u bezorgd zou worden. Dit was voor u geen probleem gaf u aan. De toon van u tijdens het telefoon gesprek staat echter haaks op uw reactie online. Het "live" gesprek werd nl. als erg vriendelijk ervaren en ik hoop dat mijn medewerksters dat ook naar u waren...
Volgens onze info van PostNL is uw pakketje die zaterdag zoals aangegeven ook bij u aangeboden, maar om een voor ons onbekende reden bij uw buren afgeleverd. Onze excuses dat we totaal niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.