Leenards

Goede service

Prima kwaliteit. Levering en montage op locatie zeer goed. Fijne en vriendelijke installateur die de montage deed.

Kinderfysioteam Enschede

2 archiefkasten besteld, snelle levering

snelle levering, duidelijke communicatie

A tot Z accountants

Prima service, vriendelijke monteurs, goed bereikbaar

prima service, vriendelijke monteurs, goed bereikbaar

Ingrid V.

Na bestelling kreeg ik snel reactie. Helaas kon het bureau door leveringsproblemen niet op de afgesproken datum worden geleverd. Hierover werd ik wel tijdig geïnformeerd. De bezorging en het... Na bestelling kreeg ik snel reactie. Helaas kon het bureau door leveringsproblemen niet op de afgesproken datum worden geleverd. Hierover werd ik wel tijdig geïnformeerd. De bezorging en het plaatsen van het bureau ging heel netjes.

Nadia Verhoeff

Zeer goed

Goede klantenservice

Maartje Vincent

Ik had als particulier een hoog/laag tafel besteld bij kantoormeubelen.pro. Gedurende de bestelling en levering werd erg goed gecommuniceerd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen... Ik had als particulier een hoog/laag tafel besteld bij kantoormeubelen.pro. Gedurende de bestelling en levering werd erg goed gecommuniceerd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de levering. Het bureau werd netjes afgeleverd, gemonteerd en alle dozen ect. zijn netjes opgeruimd. Ik ben zeer tevreden!

Goede betrouwbare levering en communicatie

Matthijs

Levertijd was lang, installateurs waren fijne gasten

Goeie prijs/kwaliteit

Jan

Netjes afgeleverd en gemonteerd

Screentowel

Top, snel georganiseerd. Ik was niet thuis maar had een sleutel kluisje, daar is gebruik van gemaakt en de heren hebben het bureau netjes op de juiste verdieping neergezet en gemonteerd.

Betrouwbaar, snel, juiste service

K. Bergsma

Zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede kwaliteit
Snelle levering.