Gerard van Dijnsen

Zeer slecht

0,0

Ronnie Jeuken | Microlab

Tijdens het wachten op mijn levering nog een wijziging doorgevoerd, dit was helemaal prima met het bedrijf. Qua levering wel wat op en neer gemaild omdat het langer zou duren dan gehoopt maar... Tijdens het wachten op mijn levering nog een wijziging doorgevoerd, dit was helemaal prima met het bedrijf. Qua levering wel wat op en neer gemaild omdat het langer zou duren dan gehoopt maar uiteindelijk alles toch optijd en goed geleverd!

Hele fijne service!

Simran

Mooie stevige bureau voor een goede prijs en zeer vriendelijke leveringspersoneel.

Kwaliteit van het materiaal, de levering en montage.

K Van der Lingen

Communicatie is redelijk. Er wordt echter geen afspraak voor levering gemaakt, maar je krijgt een datum toegewezen. Leuk voor bedrijven, maar als particulier moet je maar net thuis zijn.

Netjes ter plekke gemonteerd. Alle rotzooi wordt meegenomen.

Volker Aurich

Ik heb problemen voor de simpele tafel ( 60 * 80 cm en niet gemonteerd ) een porto van 25 euro gerechtvaardigd te zien: de vriendelijke transporteur heeft dan de montage uitgevoerd ( er zaten ook... Ik heb problemen voor de simpele tafel ( 60 * 80 cm en niet gemonteerd ) een porto van 25 euro gerechtvaardigd te zien: de vriendelijke transporteur heeft dan de montage uitgevoerd ( er zaten ook foutieve bouten in het leverpakje)

???????

Rik van 't Hoog

Prima.

Goede communicatie.

Tim Kraaijvanger

Goed geregeld. Uiteindelijk werd het bureau een week later geleverd dan gepland - wegens ziekte - maar dit werd prima gecommuniceerd. De mannen van Kantoormeubelen.pro hebben het bureau netjes... Goed geregeld. Uiteindelijk werd het bureau een week later geleverd dan gepland - wegens ziekte - maar dit werd prima gecommuniceerd. De mannen van Kantoormeubelen.pro hebben het bureau netjes gemonteerd en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit.

Levering inclusief montage, goed geregeld

Conduct Technical Solutions

Professioneel bedrijf. Snelle en duidelijke communicatie. Producten werden bij levering naar de eerste etage getild en uitgepakt, dat is nog eens service!

Service, communicatie

Nellie Rensburg

Mooie bureaus, vakkundig en snel in elkaar gezet.

Duidelijk in afspraken

K-DOOS

Uitstekend!

Snelle en duidelijke communicatie, goede service