Prijs

Jarig Bilkert

Niet goed

Niet.

Beter omschrijving van het product. 1mm is NIET dikwandig en 150 mm is bij hun 160mm dus veel te ruim.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer Bilkert,
Alle producten die wij hebben in het dikwandig assortiment is dikwandig staal 2 mm.
Beste meneer Bilkert,
Met uitzondering van de nisbus. Deze is minder dik dan 2 mm. Dit heeft een functie. De nisbus dient namelijk als doorvoer voor een dikwandige pijp van 2 mm.
Wat kunnen wij doen om uw review op Feedbackcompany om te zetten naar een positieve review?
Graag verneem ik uw reactie!
Groeten van Aris

Veel keuze

Wout Van doninck

Goede en snelle service

Contact met klant

Website in de gaten houden zodat haperingen snel kunnen opgelost worden

Amália Helena Raposo D'Olival

Uitstekend! Zonder problemen verzending naar buiten de Benelux

Overzichtelijke indeling op de site. Snelle verzending met goede bezorgdienst die me op de hoogte hield van de voortgang

LJBroerse

Leveren goede kwaliteit en service een online shop voor al uw kachel materialen waar je niet omheen kan

Snelle levering en geen woeker transport kosten. Eerlijke prijzen.

Gedn

Nico

Zeer goede service van begin tot einde. Ik was op zoek naar een lichtgewicht, maar zwartkleurig rookkanaal voor mijn buitenkachel met minimale bevestigingsmogelijkheden. Telefonisch een goed advies... Zeer goede service van begin tot einde. Ik was op zoek naar een lichtgewicht, maar zwartkleurig rookkanaal voor mijn buitenkachel met minimale bevestigingsmogelijkheden. Telefonisch een goed advies gekregen. Vervolgens bleek ik voor onze specifieke zelfbouwkachel niet het juiste T-Stuk te kunnen vinden. Kachelmaterialenshop heeft dit echter op maat gemaakt en geleverd. Fantastisch! Kachelmaterialenshop is echt een aanrader!

Service

Orderprocedure kunnen volgen

Peter

Snelle levering en duidelijkheid over de bestelling

zie boven

Valvekens

Snelle levering en goede service, een bedrijf en werknemers die mee denken

Service gericht en vriendelijk

Betere communicatie onderling met al het personeel