Robert

Niet ok, product niet geleverd, geen informatie.
We zijn nu bijna drie weken verder, telefoon wordt niet opgenomen, geld weg en je hebt niets.
Ik kom hier trouwens via thermall.nl waar ze deze score van de feedback company hebben gepost, dit zit in hetzelfde gebouw of is hetzelfde bedrijf met enorm slechte reviews, heel schimmig dit allemaal.

NVT

Neem op zijn minst de telefoon op.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste Robert. Na aanleiding van je review hebben wij telefonisch contact gehad. Het blijkt dat (zoals je zelf hebt aangegeven) alle producten wel geleverd zijn, al voordat deze review is geplaatst. Je gaf aan dat er frustratie zat in de slechte telefonische bereikbaarheid. Dit begrijpen wij. We vragen onze klanten daarom ook een mail te sturen, zodat de wachttijden aan de telefoon minder snel oplopen. Na uitgelegd te hebben dat we ook een fysieke showroom hebben waar klanten ons dagelijks kunnen bezoeken, gaf je aan dat de term "schimmig" misschien niet helemaal op z'n plaats was. Je wilde daarom graag je review aanpassen. Het betreurd ons dat dit tot heden nog niet gebeurd is. We zijn blij met alle reviews zodat wij kunnen werken aan verbeterpunten, maar ze moeten wel naar waarheid ingevuld worden.
Mocht er na aanleiding van deze reactie nog onduidelijkheden zijn, mail mij gerust.
Vriendelijke groet,
Miranda - Team Kachelmaterialenshop

Score voor Kachelmaterialenshop.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Kachelmaterialen