Kwaliteit van de producten

Snelle aflevering goed kwaliteit top

Leen

Op zich altijd goed geweest

voordelig en snel

De IPhone kabeltjes voor de IPhone en IPad zijn imitatie en werkt dan niet na een paar keer gebruikt te hebben

Goede site, ruim assortiment

Veel producten, snelle levering. overzichtelijke site

momentee lgeen

Prima kabel, snelle service. Geen klachten.

Gebeld voor een bijzonder kabeltje.

Ja, de man aaan de telefoon was onmiddellijk op de hoogte van hetgeen ik bedoelde, dat is heel prettig!

Nee.

De bestelling is niet aangekomen!

Bestelling moet wel bezorgd worden.

Zoals gewoonlijk bestellen en snelle levering

Duidelijk en goed omschrijving van de producten op de Site

Op dit moment prima

Zeer goed

Snel, goedkoop en goed product

Mathias Zegen

Was al wel bekend met dit bedrijf bij het zoeken naar diverse zeldzamere kabels en niet veel gebruikte connectoren en adapters. Dit keer was het iets klein VGA connector male naar VGA female om een... Was al wel bekend met dit bedrijf bij het zoeken naar diverse zeldzamere kabels en niet veel gebruikte connectoren en adapters. Dit keer was het iets klein VGA connector male naar VGA female om een VGA kabel te gebruiken als doorlus kabel voor Voodoo VGA kaart. Webshop zeer goed en overzichtelijk, aanbod zeer veel en gespecialiceerd. Ik hoop hier vaker te komen

Afhandeling, bezorging werd door eigen of ingehuurde bezorgingsdienst afgehandeld, terwijl het bestelde item zo klein was dat het door de brievenbus bezorgd kon worden. Echter het werd bij de deur... Afhandeling, bezorging werd door eigen of ingehuurde bezorgingsdienst afgehandeld, terwijl het bestelde item zo klein was dat het door de brievenbus bezorgd kon worden. Echter het werd bij de deur afgeleverd en ik heb er nog voorgetekend / met handtekening. Zekerheid en dus een zeer goede service

bij opvolgende bestelling kan ik hier meer mee