Kwaliteit van de producten

Jan GM

Altijd correct geleverd en snel

Doen wat er beloofd wordt

?

M. Laamers

Ik heb een HDMI naar VGA kabel besteld op de website, geen VGA naar HDMI kabel die ik heb ontvangen.

Reactie ontvangen dat er op de Blokker website staat aangegeven dat t een VGA naar HDMI kabel is terwijl dat niet zo is. Geprobeerd terug te sturen via een vestiging van Blokker maar die doen dat niet. Ik wil een kabel met adapter van HDMI (Chromecast) naar VGA scherm (RGB aansluiting) met een audio extractor kabel die ook in het scherm moet (3,5 mm audio jack). Op de website staat HDMI naar VGA adapter maar niet dat dit dus een VGA naar HDMI kabel is.
Ik wil mijn geld terug en t artikel retour sturen.

Zet de juiste informatie op de website betreffende t te bestellen artikel.

Reactie Kabeltje.com:

Bedankt voor uw review. Op de site van Blokker heeft altijd gestaan dat dit een VGA naar HDMI adapter betreft. U kunt dit ook eenvoudig terug zien in de email met de orderbevestiging die u kreeg op... Bedankt voor uw review. Op de site van Blokker heeft altijd gestaan dat dit een VGA naar HDMI adapter betreft. U kunt dit ook eenvoudig terug zien in de email met de orderbevestiging die u kreeg op het moment van bestellen, waar duidelijk gesproken wordt van een VGA naar HDMI adapter. Daar hoeft dus helemaal geen verwarring over te bestaan.
Ondanks dat dit een fout van uw kant is, kon u gewoon de bestelling kosteloos (lees: op onze kosten) retourneren. Dit deden wij om u tegemoet te komen. Jammer dat u dit ons aanrekent met een negatieve review.
We hopen desondanks dat een en ander naar tevredenheid opgelost is!

Er is alles dat ik op dit gebied nodig heb, tegen volgens mij beste prijzen.

Mbt

Levering prima

Nee

In verhouding te duur

Sander

Groot assortiment, snelle levering, goede prijzen

Snelle levering, scherpe prijs een goede kwaliteit

Goede levering goede kwaliteit en goed verpakt.

Overzichtelijk

Goed assortiment, altijd snelle levering. Vriendelijke medewerker aan het telefoon en email.

Goed assortiment. Snelle levering. Verschillende kwaliteiten.

Soms vind ik een bepaald product pas bij meerdere pogingen. Pas als ik de juste zoektermen heb.
Een ietsje smartende zoekfunctie zal daarbij kunnen helpen.

Verzendkosten asociaal hoog (€ 4,=) wat gewoon in de brievenbus is afgeleverd.
Verzendkosten asociaal hoog (€ 4,=) wat gewoon in de brievenbus is afgeleverd.
Onlangs diverse computeronderdelen geleverd gekregen door een pakketdienst met steekwagen en dat kostte € 4.95
Die € 4,= staat niet in verhouding tot het geleverde.

Halveer de verzendkosten als het niet als pakket verstuurd word.

Reactie Kabeltje.com:

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
De verzendkosten die wij rekenen omvatten niet alleen de kosten van PostNL, maar ook de kosten van bijvoorbeeld het personeel in het magazijn, de kosten van het verpakken, enzovoort. Met name bij de kleine orders zijn die kosten in verhouding relatief hoog, dat weten wij. Helaas is dat nu eenmaal zo. Wij willen als personeel namelijk niet voor niets werken. Wij hopen op uw begrip hiervoor!