Offerte
Deskundigheid

Mutsaerts

Wij hadden een fijne samenwerking zowel met de commerciële als met de technische afdeling.

Fam Schobben

Heel erg blij met onze nieuwe aanwinst!!
Na zeer goed geprek te hebben gehad met Jeroen, iemand met verstand van zaken.
Is onze keuze gevallen op de Remeha Elga Ace hybride.
Na een...
Heel erg blij met onze nieuwe aanwinst!!
Na zeer goed geprek te hebben gehad met Jeroen, iemand met verstand van zaken.
Is onze keuze gevallen op de Remeha Elga Ace hybride.
Na een vakkundige instalatie werkt alles boven verwachting de installatie is enorm stil en zeer zuinig in gebruik. Een aanrader voor ieder ander!!

B.J. Aland

Prima ervaring, zeer correct behandeld van begin tot eind.
Alles prima vogens afspraak en altijd in overleg, ook de monteurs denken met u mee en als er íets wordt gewijzigd altijd in overleg....
Prima ervaring, zeer correct behandeld van begin tot eind.
Als het resultaat er door verbeteterd en zelfs al duurt de klus wat langer ook dan is het voor de monteurs geen probleem.

Met vriendelijke groet B.J. Aland

CrossMotion

Zeer tevreden over het eindresultaat! Op basis van het kundige advies van Jeroen gekozen voor de strakke en compacte airco units van Panasonic.
Deze zijn gemonteerd door hun nette en kundige...
Deze zijn gemonteerd door hun nette en kundige monteurs welke zelfs nog terug zijn gekomen om afwerking waar ze zelf niet tevreden over waren te perfectioneren. Absolute aanrader!

J. van der Geer

Onze ervaring met K2 Warmtepompen zijn tot op heden alleen maar positief.

Prive

Vriendelijke en rustige uitleg, vakkundige installatie en probleemvrije werking.

Mevr. E. Hoppen

PERFECT!

Jan Los

K2 Warmtepompen is echt klant- en servicegericht!

K2 Warmtepompen is echt klant- en servicegericht!

Jeroen heeft ons erg goed geadviseerd en ons op een deskundige en plezierige wijze duidelijk gemaakt dat een warmtepomp een goed alternatief is voor de verwarming van ons huis uit 1978.
Het team van K2 heeft de installatie op vakkundige wijze gemaakt en bij het inregelen wordt echt rekening gehouden met onze wensen!

Frans&Marion

Deskundig, betrouwbaar en snel

B.J. Aland

Professioneel bedrijf met zeer bekwame vakmensen die meedenken met de klant en in overleg kiezen voor de beste oplossing.
Kortom K2 Warmtepompen een super bedrijf.