jannette

Deze was super, had binnen een dag mijn sieraad

waar duidelijk

Peter

Goed!

Snelle levering, goede prijs

Gerard

Goed en snel geleverd.

Groot aanbod van sterke merken.

Kees Don

Prima service en snelle levering.

Prijs

MIRIAM

Oorbellen voor mijn dochter besteld, snel geleverd. Ze waren helaas te klein, na contact een formulier ingevuld en de oorbellen aangetekend op mijn kosten retour gestuurd op 20 juli. Tot op vandaag... Oorbellen voor mijn dochter besteld, snel geleverd. Ze waren helaas te klein, na contact een formulier ingevuld en de oorbellen aangetekend op mijn kosten retour gestuurd op 20 juli. Tot op vandaag geen reactie terug, ik heb gisteren een reminder gestuurd waar nog niet op gereageerd is.

Webshop assortiment

Retour procedure

Henri

Snelle levering, bestellen, daags erna geleverd. Keurig verpakt. Zeer tevreden.

Overzichtelijke site. Veel en mooie horloges in diverse prijsklassen.

Kees Driesprong

Eenvoudige bestellen via een duidelijke site. Snelle levering, geheel compleet en netjes afgewerkt.

Eigenlijk niet, alles liep gewoon gesmeerd.

bart van hulzen

Ik heb redelijk goed kunnen zien, wat ik bestelde.
De afwikkeling is verder goedgegaan.

goed te vinden en duidelijk.

afbeelding kon iéts beter..

Wil

Prima!

Leuk dat handgeschreven kaartje erbij.

JOSÉE

Goede ervaring!

veel keus, goede omschrijving van de produkten.

Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat de zending gratis is verzekerd tot € 500,--
Daar mijn bestelling uit een armband en een horloge bestond en boven dit bedrag uitkwam, zou het misschien handig zijn de bestelling te splitsen?

Reactie JuweliersWebshop.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij passen de verzekering aan aan de producten in het pakket, uw bestelling was dus volledig verzekerd. Mocht een pakket overigens onverhoopt niet op de bestemming aankomen dan zorgen wij dat dit wordt opgelost, de klant loopt hierin geen risico.
Veel draagplezier van uw horloge en armband!
Vriendelijke groet, JuweliersWebshop