Tevreden met jouw aankoop

Theo van Amelsfoort

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd,klasse,ben zeer tevreden.

Vlotte en vlugge levering.

Geen,houden zo

Van de laptop

jeanny liebrand-bongarts

Heel goede ervaring

Snelle levering. Liefdevol, zorgvuldig en zo mooi ingepakt.

Nee

Zoekactie op internet

A.P. van de Berg-Weelink

Heb via de tel. besteld en dat is wel goed gegaan

Keurig verpakt en op tijd bezorgd

Ik moest nog wel een keer bellen maar ja als je via de webshop doet is het voor jullie makkelijker.

Van marktplaats

Robert Marku

Aangenaam

Mooie producten
Prachtige verpakking
Snelle en goed verzorgde bezorging.

Daar moet ik over nadenken.....

Marktplaats

R.J. Karssing

Correcte omschrijving, duidelijke foto's, een mooie armband en goed verpakt en aangetekend verzonden

Duidelijke Naam-, Adres-,Woonplaats gegeven plus Telefoonnummer

via marktplaats

M. Best

Ik heb een mooie (volgens de website) robust zilver ring voor mijn moeder besteld en toen ik het heb ontvangen, leek het niks op de foto's van de website, dus ik moest het terugsturen en de... Ik heb een mooie (volgens de website) robust zilver ring voor mijn moeder besteld en toen ik het heb ontvangen, leek het niks op de foto's van de website, dus ik moest het terugsturen en de verzendkosten betalen (€ 8 kwijt).
Helaas was het voor mijn geen goede of slimme aankoop...misschien zijn dit producten die je
in de winkel moet bekijken en aanschaffen.

Snellerlevering, mooie verpakking en snelle reactie.

Betere foto's

Google

Reactie Juweelwinkel:

Beste M. Best,
Beste M. Best,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en het nemen van de tijd om ons uw feedback te geven. We betreuren het ten zeerste dat uw aankoop van de robuuste zilveren ring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u teleurgesteld was.
We begrijpen volledig hoe belangrijk het is dat onze sieraden en horloges overeenkomen met de verwachtingen van onze klanten, en het spijt ons dat dit in uw geval niet het geval was. Foto's kunnen soms nuances en details niet volledig overbrengen, en we proberen ons best te doen om de producten zo accuraat mogelijk te beschrijven en te fotograferen.
We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze hoogste prioriteit is, en we waarderen uw eerlijke feedback. Als het aankomt op sieraden, begrijpen we dat sommige klanten de voorkeur geven aan een persoonlijke inspectie in de winkel voordat ze een aankoop doen. Dit is inderdaad een goede manier om ervoor te zorgen dat het sieraad aan uw verwachtingen voldoet.
Wat betreft de verzendkosten, we begrijpen dat dit voor u extra ongemak met zich meebracht, en we willen ons verontschuldigen voor eventuele overlast. Als u ons de ontvangstbevestiging van het retourzenden kunt sturen, zullen we de verzendkosten van €8 graag vergoeden.
We waarderen uw eerlijke feedback omdat het ons helpt om onze dienstverlening te verbeteren. Als u in de toekomst nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u in de toekomst een positievere ervaring met ons zult hebben.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en voor uw begrip.
Jeremy Gruppelaar

Aberkan Saïd

Top service!

Op maat gemaakte service en deskundig advies.

Chrono24

Chris Nlandu

Erg behulpzaam

Communicatie en mogelijkheid

Marktplaats

Ute Scherer

Snelle en veilige levering. Mooi en discreet ingepackt

Grote keuze en niet te prijzig

google

Dansen aan Zee

Super levering

Sieraad komt volledig overeen met foto op website. Wat een verwennerij bij de ontvangst!

Ga zo door!

via google