Zeer goede tape die tegen water kan!

De levering was heel snel en goed, het product wat minder. Heb het tape aangebracht en je merkt meteen dat het niet heel goed plakt. Tegen water kan het al helemaal niet met het douchen liet het al... De levering was heel snel en goed, het product wat minder. Heb het tape aangebracht en je merkt meteen dat het niet heel goed plakt. Tegen water kan het al helemaal niet met het douchen liet het al bijna los en met het zwemmen viel het zowat van mijn enkel af.

Super leuke print blijft niet zo super goed plakken

Anne

Duidelijke site, snelle levering en goede producten. Alleen heb ik aangegeven dat mijn pakket niet bij de buren bezorgd mocht worden, en is dit wel gebeurd. Dit is erg jammer.

Goede en snelle afhandeling

Onduidelijke communicatie. Wanneer ik wil weten waar het in de winkel offline verkocht wordt, krijg ik steeds een ander antwoord te horen en weet men niet wat nou wel en niet waar is.
Toen ik...
Toen ik uiteindelijk mijn bestelling toch maar online geplaatst had, is het ook fout gegaan. Ik had gekozen voor aflevering bij een PostNL punt, maar Just Tape It had mijn eigen adres ook nog eens vermeld bij het afleveradres (naast het adres van het PostNL punt), waardoor het uiteindelijk toch thuis werd afgeleverd. Dit kostte mij dus een rit naar de Bruna...

Het product is prima, goeie kwaliteit. De prijs is wellicht iets aan de hoge kant.

Linde

Overzichtelijk en super snel geleverd. Appel eitje dus!

Fijne snelle levering en ook nog goede uitleg op de website