Fijne producten en snelle levering.
Fijne producten en snelle levering.
Wat ik fijn vind aan het tape is dat het voldoende ondersteuning geeft maar wel makkelijk verwijderd kan worden zonder dat het pijn doet. De printjes zijn natuurlijk helemaal geweldig. Heel blij mee!

Heel fijn tape, mijn dochter is voor veel tape en pleisters allergisch maar hier kan ze goed tegen. En heel snel geleverd.

Stephanie

Goede ervaring, helaas niet de volgende werkdag ontvangen maar de dag dáárna wel en net op tijd. Wel jammer dat ik een hele grote doos ontving voor 1 rolletje.

Snel geleverd, veel keus en goede prijzen :).

Inge

Top, vlotte bestelling via de website en een even vlotte levering!

Hein Saris

Zeer duidelijke website en eenvoudig te gebruiken webshop

M van der Meer

Snelle service en levering. Makkelijk te bestellen. Hulp bij het maken van de juiste keuze of voordeel. Hele hippe en vrolijke kleurtjes waardoor je blessure een feestje wordt om te versieren. Snelle service en levering. Makkelijk te bestellen. Hulp bij het maken van de juiste keuze of voordeel. Hele hippe en vrolijke kleurtjes waardoor je blessure een feestje wordt om te versieren.

Klein minpuntje vind ik dat de tape vrij snel loslaat of gaat opkrullen.

J Hamerslag

Snelle bezorging en een fijn product. Goede ervaring dus!

Eenvoudige website, goede service, snel geleverd

Anouk Bierma

Goede en snelle verzending!
Mooie printjes en waterbestendige tape.