7.4/10
6.8/10
7.2/10

Anne

Slechte service. Ik heb al 2 keer een vrije dag opgenomen omdat ze zouden komen leveren maar dan mailen ze een avond van te voren dat ze niet kunnen bezorgen want de tafels zijn nog niet binnen. Als... Slechte service. Ik heb al 2 keer een vrije dag opgenomen omdat ze zouden komen leveren maar dan mailen ze een avond van te voren dat ze niet kunnen bezorgen want de tafels zijn nog niet binnen. Als je belt met je klacht is het bericht: onze excuus en als je van de bestelling af wilt zien dan kan dat.

Prijs

Maak geen afspraken als je deze niet na kunt komen

Robert C

Gematigde ervaring gehad met JORGS Meubelen. Lange levertijd, afgesproken leverdata niet nakomen, matige afwerking en onderdelen vergeten. Uiteindelijk 3.5 maand na bestellen (en bed zelf afwerken)... Gematigde ervaring gehad met JORGS Meubelen. Lange levertijd, afgesproken leverdata niet nakomen, matige afwerking en onderdelen vergeten. Uiteindelijk 3.5 maand na bestellen (en bed zelf afwerken) een leuke hoogslaper voor mijn zoontje:
28-2-2021 bestelling geplaatst
12-4-2021 leverafspraak gemaakt voor 5-5-2021
5-5-2021 einde middag bericht dat het bed niet "af" was, nieuwe leverdatum 12-5-2021. Oude bed al verkocht en opgehaald die dag; kind slaapt een week op de grond. Mijn verzoek om vanwege die reden af te wijken van standaard routes wordt geen gehoor aan gegeven.
12-5-2021 levering vindt plaats, sommige planken niet volledig geverfd, onderdeel vergeten; wordt 14-5 nageleverd
14-5-2021 paneel wordt nageleverd, verkeerde afmeting
28-5-2021 leverdatum bevestigd voor 2-6-2021 om paneel om te ruilen (dus thuis zijn)
2-6-2021 geen levering, behalve een automatische mail dat het 9-6-2021 wordt
9-6-2021 omruiling vindt plaats, bed is compleet

Duidelijke website, configureren van opstelling werkt goed

Duidelijkere foto's zouden helpen, vooral foto's van bij mensen thuis

kv

Bestelling verliep vlot, maar levering was een ander verhaal

mooie website

misschien eerst er zelf zeker van te zijn of je een product al dan niet kan leveren op afgesproken moment. Bij ons zeker 4 keer gezegd dat ze komen leveren en dan telkens uitgesteld. Niet leuk daar... misschien eerst er zelf zeker van te zijn of je een product al dan niet kan leveren op afgesproken moment. Bij ons zeker 4 keer gezegd dat ze komen leveren en dan telkens uitgesteld. Niet leuk daar je dag er naar plant. Dan uiteindelijk een telefoon om nogmaals te zeggen dat levering een week later gepland wordt, waarbij langs mijn kant gezegd wordt dit kan maar in de voormiddag. Wanneer komen ze leveren in de late namiddag.
Als er dan geleverd wordt, krijg je nog niet de kans om de deur open te doen en komt de bezorger langs de achterkant van mijn huis wat getuigt van zeer weinig respect.

EWE

Slecht

Leuke website

Kwaliteit van de dure tafel mag sterk verbeterd worden, wat een bouwpakket..alsof er een 12 jarige student hem in elkaar geknutseld heeft.
Nog een verbeterpunt; de klantenservice..dramatisch...
Nog een verbeterpunt; de klantenservice..dramatisch slecht.

Eric

Erg vreemd allemaal. Telefonisch word je aan het lijntje gehouden en de dag van levering krijg je bericht dat ze toch niet leveren. Vervolgens staat er een nieuwe leverdag gepland, een week later,... Erg vreemd allemaal. Telefonisch word je aan het lijntje gehouden en de dag van levering krijg je bericht dat ze toch niet leveren. Vervolgens staat er een nieuwe leverdag gepland, een week later, en wordt er weer gebeld dat ze dat niet gaan redden. Kortom: ik wacht nu al ruim 5 weken op mijn bestelling wat al tot twee keer aan toe is verzet. Ik heb er persoonlijk geen vertrouwen meer in.

niks

Je klanten beter bejegenen.

Nettie

Spijt van mijn aankoop!!
Spijt van mijn aankoop!!
Had bouwpakket steigerhouten tuintafel besteld van 2.60 mtr. maar kreeg 2.50 mtr. geleverd, balen maar ik had er al zo lang op zitten wachten dat ik geen zin had in een omruil/retour proces..
En het hout is echt van zeer slechte kwaliteit! Krom, gebarsten en heel ruw vol splinters.
Een steigerhouten meubel mag best 'n beetje robuust zijn dat hoort erbij maar we moesten echt zoeken om de zichtbare kanten een beetje toonbaar te krijgen, planken waren krom en gebarsten en nu staat hij zo'n 6 weken buiten, zit in de beits en ik weet hout werkt maar nu ziet hij er helemaal niet meer uit, het onderstel is nog redelijk maar het bovenblad ziet er niet uit, alle planken alle kanten op helemaal krom getrokken, je kunt je glas niet meer neerzetten zonder dat het wiebelt of omkiept..
Ik dacht 'n grote steigerhouten tuintafel voor een redelijke prijs te hebben maar ik zit nu met 'n kleinere tafel en echt een miskoop!

Duidelijke bouwtekening

Vraag €100,- meer en lever fatsoenlijk hout!

Alte

Goede service en snelle levering

Kwaliteit en netjes bezorgd

G. Otter

Kwalitatief goede meubels

Kwaliteit van het product

Afspraak bezorging op allerlaatst moment week uitgesteld, levertijd was al 6 weken, kwam nog een week bij.

Jan van Pouderoijen

Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening...
Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening klopt niet, wordt ook toegegeven bij navraag. 3 plankjes van de rugleuning zijn omgedraaid met 2 plankjes die de hellingshoek bepalen. Je kunt ze wel gebruiken als je de lange plantjes zelf korter maakt. Ik had ze al gemonteerd dus helaas veel extra schroef gaten. Er horen 10 schroeven van 80mm bij te zitten volgens beschrijving, maar deze waren bij mij 70mm lang. Verder miste ik 32 schroeven van 50mm. Alles bij elkaar €10 bij bouwmarkt.

Goed hout

Tekening aanpassen, betere controle op omkleedt pakket.

Cidem

Snelle levering, mooi product