7.4/10
6.8/10
7.2/10

Gerke Holtrop

Bijzonder goed

overzichtelijke info over het product

Harald van der Hoek

Overzichtelijke website, duidelijk bij bestelling. Ook direct helder over leverdatum en deze datum ook gerespecteerd.

Mooie producten, degelijke kwaliteit

Er waren schroeven te weinig en die er wel bijzaten waren korter dan aangegeven op de pakbon. Het beloofde boortje en het schroefbit zaten er ook niet bij. Gelukkig zelf ruim voorzien, dus bed in... Er waren schroeven te weinig en die er wel bijzaten waren korter dan aangegeven op de pakbon. Het beloofde boortje en het schroefbit zaten er ook niet bij. Gelukkig zelf ruim voorzien, dus bed in elkaar kunnen zetten. Maar toch slordig.

nijenhuis

Tevreden, snelle levering

werken netjes

contact met klantenservice kan iets beter

WN de Zoete

Top bedrijf, zeer snel bericht en zeer snel geleverd. Betreft een buitenkeuken welke niet voorraadig zijn, maar pas bij bestelling geproduceerd wordt kan ik mij voorstellen met het model en met een... Top bedrijf, zeer snel bericht en zeer snel geleverd. Betreft een buitenkeuken welke niet voorraadig zijn, maar pas bij bestelling geproduceerd wordt kan ik mij voorstellen met het model en met een lengte van 3700mm. Desondanks is onze bestelling binnen 14 dagen geleverd en jawel zij bellen van te voren met de aankomst tijd verdorie ze waren 1 minuut te vroeg. Ik wil aangeven dat ik veel review heb gelezen en ik moet zeggen ik kan niets verzinnen om te klagen. Oké aantal schroeven mag wat meer zijn. BESTE JORG-STEIGERHOUT B.V. bedankt voor de goede service. Gaat zo door.

goede omschrijving producten en duidelijke voorwaardes.

Product levering: kleinmateriaal goed tellen op de juiste aantallen. schroeven en handgrepen 2 te weinig geleverd echter niet spannend willen toch andere grepen.

Strax

Hele goede ervaring

Communicatie in levering, en uitleg producten.

Fam. Van Es

Prachtige tafel op tijd geleverd

Mooie kwaliteit, goede prijs, op tijd geleverd.

Niets aan te merken.

Siemons

Op zich is de ervaring prima! Wij hebben echter niet alle onderdelen van de kast ontvangen. Dit wordt zsm opgelost. Ondanks dit laatste zou ik toch de volgende keer weer mijn meubelen van... Op zich is de ervaring prima! Wij hebben echter niet alle onderdelen van de kast ontvangen. Dit wordt zsm opgelost. Ondanks dit laatste zou ik toch de volgende keer weer mijn meubelen van steigerhout weer bij Jorg bestellen. Dame bij de klantenservice zeer vriendelijk.

Volledig en duidelijk

Goed opletten dat alle onderdelen worden geleverd.

H.Kamperman

Gisteren een salontafel binnen gekregen, ben er zeer tevreden mee, in het echt is hij nog veel mooier dan van het plaatje op het net. Super vriendelijke en nette bezorger/chauffeur heeft de tafel... Gisteren een salontafel binnen gekregen, ben er zeer tevreden mee, in het echt is hij nog veel mooier dan van het plaatje op het net. Super vriendelijke en nette bezorger/chauffeur heeft de tafel netjes in de kamer afgeleverd.

Overzichtelijke site, telefonisch contact vriendelijk/duidelijk en netjes

Willem Kuhlemeier

Top

Ruime keuze, goed overleg enz enz

Geen idee

Vastenburg

Goede communicatie, snelle levering, producten van goede kwaliteit, alles keurig op maat, zeer goede werkinstructie bijgevoegd.

kwaliteits product met goede werkinstruktie

zou er geen weten