7.4/10
6.8/10
7.2/10

Jong

Bestelling keurig op tijd binnen gekregen na duidelijke leverings afspraken. Mooi stuk hout en prima beschrijving

Goede kwaliteit

De verkooporder kwam op de mail binnen maar de leveringsafspraak op spam.. raar

Noureddine

Slechte ervaring bij de bestelling van een ronde marmeren tafel: 1e levering te kleine maat, 2e levering beschadigd blad, 3e levering tafelpoten vergeten, pas bij de 4e leverpoging was het in orde.... Slechte ervaring bij de bestelling van een ronde marmeren tafel: 1e levering te kleine maat, 2e levering beschadigd blad, 3e levering tafelpoten vergeten, pas bij de 4e leverpoging was het in orde. Dit proces duurde dan ook ruim 4 maanden! Toen we een compensatie vroegen, was daar ook helemaal geen begrip voor, ongelofelijk. Slechte customer experience dus...

Materiaal is goed.

Op tijd correct leveren en de klant tegemoet komen wanneer je hier zelf in de fout gaat.

Marcel van Engelenhoven

Mooie producten en breed assortiment

Maatwerk mogelijk, veel keus, bestelproces met opties en afmetingen werkt goed

Leverdatum werd 2x verplaatst.
Prijzen aan de hoge kant

Julie

Geen aanrader

Niet

Service, levering, producten en afhandeling

Anoesjka

Prima service, makkelijk bereikbaar zowel telefonisch als via mail, klantvriendelijk

Klantvriendelijk, makkelijk bereikbaar

Sebastiaan

Professioneel en degelijk

Flexibiliteit, punctualiteit, meedenken

Chris Nijholt

Tafelpoten gekocht. Boven verwachting qua kwaliteit en uitstraling. We zijn er erg blij mee

Goede communicatie

De levertijd is iets waar misschien wat aandacht voor mag zijn. Duurde een aantal weken.

Lowenthal

Lange levertijd, bij levering ontbraken er 6 schroeven en niet alles was voor geboord; waardoor het nog een klus was alles netjes in elkaar te krijgen. Lade ligt "gewoon" los op de grond, had wel... Lange levertijd, bij levering ontbraken er 6 schroeven en niet alles was voor geboord; waardoor het nog een klus was alles netjes in elkaar te krijgen. Lade ligt "gewoon" los op de grond, had wel zijgeleiders verwacht. Alles bij elkaar best veel geld voor wat je krijgt. Hopelijk krijgen we de schroeven nog nageleverd.

Mijn zoontje vind zijn bed prachtig

Alles nakijken bij levering. Niet alles voor geboord en ontbreken schroeven.

Olaf Van Veen

Goed en aardig

Goede telefonisch contact

Niks

Rob Bruyn

Ik had de maat van mijn buitenkeuken
aangepast naar 184.5 maar ik kreeg toch een te grote bouwwerk
Moet nu weer planken verwijderen en inkorten, communicatie gaat niet goed.

X

Communicatie