7.4/10
6.8/10
7.2/10

Joyce Montanus

Super mooi product, heel blij met het prachtige bed voor m’n dochter. Helaas werd de levering verplaatst naar een andere dag, hierbij werd netjes gevraagd of ik die dag ook kon en thuis was. In m’n... Super mooi product, heel blij met het prachtige bed voor m’n dochter. Helaas werd de levering verplaatst naar een andere dag, hierbij werd netjes gevraagd of ik die dag ook kon en thuis was. In m’n reactie aangegeven na 12 uur thuis te zijn. Vervolgens ontvang ik een mail dat het tussen 11 en 14 geleverd zou worden . Wanneer ik hierop reageerde, werd er niet meer op mij gereageerd .
Ook in een mail aangegeven dat ik hoog zwanger ben dus niet mag tillen, ook hier geen reactie op gehad via mail. Bij levering was meneer mij niet van plan om te helpen en deed moeilijk om het naar binnen te tillen, ik heb dus de elementen toch zelf naar binnen moeten tillen. Complimenten dus voor het meubel! Maar de service mag echt anders wat mij betreft.

Het product is prachtig en makkelijk in elkaar te zetten

De service

Rogier

Alles volgens afspraak geleverd

Klant vriendelijk.
Denken mee als tijd/datum niet uitkomt

Duidelijkere foto's bij de beschrijving.
De zwart/wit fotos waren erg donker waardoor ik meerdere keren stagneerde met bouwen.
Tevens de balken en latten evt nummeren, al is het een...
Duidelijkere foto's bij de beschrijving.
Tevens de balken en latten evt nummeren, al is het een papiertje bij planken/latten plaatsen. Elke keer meten kost veel tijd.

Familie Bakhuijzen

Via contact bleek bedrijf vlakbij te zitten dus op de fiets. Afspraak ging persoonlijk en makkelijk, goede informatie gekregen waar we wat mee konden. Nog even verder gekeken en toch bij JORG de... Via contact bleek bedrijf vlakbij te zitten dus op de fiets. Afspraak ging persoonlijk en makkelijk, goede informatie gekregen waar we wat mee konden. Nog even verder gekeken en toch bij JORG de eetkamertafel besteld.

De bestelde eetkamertafel zou 4 a 5 weken levertijd zijn edoch een dag nadat we waren geweest kregen we al een levertijd door. Even afgestemd en op 6 juli is deze bezorgd.

De geleverde tafel was niet voor geboord zodat de bezorger de tafel ter plekke met boor heeft gemonteerd. Wat materiaal heeft de bezorger vergeten en dat kom ik morgen even langs brengen. In de... De geleverde tafel was niet voor geboord zodat de bezorger de tafel ter plekke met boor heeft gemonteerd. Wat materiaal heeft de bezorger vergeten en dat kom ik morgen even langs brengen. In de enquête moet ik mijn leeftijd geven waarom, waarom....... En man of vrouw, geen keuze voor beide.

I.D.

Goede en vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar via mail en telefoon. Goede info over bezorging. 1 dag van te voren weet je in welk tijdsblok ze komen en chauffeur belde 20 min van te voren... Goede en vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar via mail en telefoon. Goede info over bezorging. 1 dag van te voren weet je in welk tijdsblok ze komen en chauffeur belde 20 min van te voren dat ie eraan kwam.
Erg blij met het bed, is stevig en ziet er mooi uit. Enige puntje is dat het in elkaar zetten best wat vraagt. Mijn man heeft zelf gaten in hoofdbord moeten boren omdat de voorgeboorde gaten niet op juiste plek zaten. Dit was bij 1 van de schroefpunten t geval. Dus als je zelf beetje handig bent is t wel te doen.

Duidelijk en overzichtelijk.

Info over gebruikte houtsoorten kan beter.

Angelo van den Brand

Zeer matig

scherpe prijs stelling

levertijd en correcte afhandeling

Mariska van Rossum

Goede website, goede service ter plekke, goede e-mails met datum van levering (wel 6 x dezelfde mail). Meeste meubels kwamen geheel in elkaar gezet, maar bij sommige moesten we dat zelf nog doen. Is... Goede website, goede service ter plekke, goede e-mails met datum van levering (wel 6 x dezelfde mail). Meeste meubels kwamen geheel in elkaar gezet, maar bij sommige moesten we dat zelf nog doen. Is gelukkig gelukt met z'n 2-en, maar als ik alleen was geweest had ik dat niet voor elkaar gekregen.

Mooie meubels, goede communicatie

De meubels compleet afleveren.

Jacob

Kwaliteit goed. Keurig geholpen bij aankoop. Bij zelf ophalen helpt niemand laden. Zoek het maar uit met zware kast en pakketten hout voor tuinkeuken. Bij bouwpakket tuinkeuken ontbraken 2... Kwaliteit goed. Keurig geholpen bij aankoop. Bij zelf ophalen helpt niemand laden. Zoek het maar uit met zware kast en pakketten hout voor tuinkeuken. Bij bouwpakket tuinkeuken ontbraken 2 schapdragers. Zelf maar een oplossing gezocht. Slordig.

Zie review

boutiquehomesinholland

TOP SERVICE

niet tevreden en ze lossen het op..

onderstellen tafels die langer dan 2,5 meter zijn extra ondersteunen

Sven

Slechte kwaliteit poedercoating.

Slechte kwaliteit poedercoating.

Metalen X frame gepoedercoate onderstel gekocht voor tafel en 2x bankje. Na 1,5 jaar buiten te hebben gestaan onder een overkapping laat de poedercoating los en zijn er bellen zichtbaar. Na contact met klanten service wordt er geen passende oplossingen geboden (niets).

Snelle initiele reactie

- Verbeter kwaliteit van product.
- Kom met een passende oplossing voor probleem.

Bas

Lange levertijd en slecht bpuwpakket

Niks

Lever een duidelijke bouwbeschrijving mee en het juiste aantal schroeven in plaats van een pakket waar de gamma jaloers op zou zijn