7.4/10
7.2/10

Prive

Contact telefonisch OK
Bevestigingsbericht onduidelijk
Fabriceren is op korte termijn maar het spuiten duurt lang

Goede communicatie per telefoon

Nvt

SUBMARINUS CONSULTING

Veel keuze, maar afwerking kan beter

Goede informatie

Personeel beter op de hoigte brengen van wijzigingen

Nicole

Super mooi bed

Duidelijke omschrijving, mooi bed

A.

Levering was in de eerste instantie afgezegd vanwege schade. Onderstel wordt een week later geleverd, uitgepakt nog steeds/weer beschadigd. Gemaild ze willen het onderstel bijwerken. Ik koop een... Levering was in de eerste instantie afgezegd vanwege schade. Onderstel wordt een week later geleverd, uitgepakt nog steeds/weer beschadigd. Gemaild ze willen het onderstel bijwerken. Ik koop een nieuw onderstel en geen beschadigd onderstel geef ik aan. Er wordt gezegd dat dit de enige oplossing is. Ze willen het onderstel 10 dagen later ophalen en een week ernaar weer uit leveren. Bijna 12 weken verder en nog steeds geen fatsoenlijke tafel. Ik vraag op financiële compensatie, wordt niet op gereageerd. Mijn advies, doe geen zaken met deze partij. De afhandeling is slecht en er wordt niet op je vragen gereageerd. Ook zit er totaal geen snelheid in.

Niet

Snelheid, openheid, eerlijkheid, antwoord geven op vragen

Telefoniste erg behulpzaam
Snelle reactie van op een defect
Probleem goed en snel opgelost
Controle vooraf had het defect kunnen voorkomen

Vriendelijke en vakkundige oplossend vermogen

Betere controle voor verzending

Jan Gelderblom

Mooie steigerhouten tuin tafel. was een bouwpakket maar eenvoudig in elkaar te zetten. Enige dhz-ervaring is wel nodig.

goede en complete levering. uitgebreide informatie over de levering.

Jo

Helaas was de buitentafel niet volgens verwachting, aantal planken waren heel lelijk en nog eens lelijker bijgewerkt. Onder het mom: dit hoort zo?! Advies aan Jorg, kies met zorg de planken uit. De... Helaas was de buitentafel niet volgens verwachting, aantal planken waren heel lelijk en nog eens lelijker bijgewerkt. Onder het mom: dit hoort zo?! Advies aan Jorg, kies met zorg de planken uit. De tafel zelf was goed in elkaar gezet maar de planken maakte het geheel lelijk.
De tafel is netjes teruggenomen en nu wachten we nog op het terug krijgen van ons geld?

Levering conform afspraken

Kies liever zorgvuldiger de planken uit, dat straalt kwaliteit uit!

Smid

Ruim voldoende

Keurig geleverd volgens afspraak

Het is even zoeken hoe de badmeubel in elkaar moest. Nummers slecht zichtbaar. Schuren waar je toch veel voor betaald had iets beter gekund

Particulier

De afwerking is ondermaats. Spleten tussen de balken niet geschuurd. De tafel is niet vlak. Amper lijm tussen. Spijtige zaak. Ik ga er zelf nog net wat uren werk aan hebben voor dit goed te krijgen.

Bwa

Redelijk veel dus

Mo

Uitstekend zaken mee kunnen doen.
Kwaliteit, snelheid en dienstbaarheid top!
Zeer blij met ons product

Afspraak = afspraak
Kwaliteit dienstverlening