7.4/10
6.8/10
7.2/10

Betty

Slechte service

Levering was sneller dan gepland

Zorg dat de kwaliteit van je product op orde is

Patricia

Goede ervaring qua communicatie. Ze reageren snel op de mail en fijn dat ze meedenken. Wij krijgen vrijdag onze bestelling geleverd. Leuk.

Snelle reactie op de mail

Voor nu niks aan te merken

Hoef steigerhout

Voor het eerst een steigerhouten bed besteld. Er zaten vinger afdrukken van zwarte verf op het bed. En lijm. Vindt ik zelf niet zo netjes. En waar de schroeven zaten moet je eerst voor boren en dat... Voor het eerst een steigerhouten bed besteld. Er zaten vinger afdrukken van zwarte verf op het bed. En lijm. Vindt ik zelf niet zo netjes. En waar de schroeven zaten moet je eerst voor boren en dat was niet gedaan. Waar door het was gaan splijten. En beschadeging aan de zijkanten van het bed. Erg slordig. Jammer.

Stevig bed

Afwerking

Steven Dewyn

Supermooie en praktische steigerhouten bank voor mooie prijs

alles perfect voorgezaagd, mooi beschreven

lange wachttijd voor te leveren

Mark

Goed en reageren snel op je emailtje

Leuke artikelen voor een betaalbare prijs. En zeker de buitenkeukens

Levertijd mag wel wat korter, maar dat heeft te maken met de coronatijd en schaarste aan materiaal

Zwaan

Top

Super vriendelijk en klantgericht

Kim

Zeer teleurgesteld, het metalen frame laten spuiten bij jorg zelf. Heb deze voor 2uurtjes afgeplakt met sensitieve tape en een deel van de lak kwam er gewoon af. Ronduit onprofessioneel gespoten.

Problemen van zich afschuiven

Communicatie op punt zetten.

J. leenen

Nooit meer!

Mooi aanbod (op de website), scherpe prijzen.

Communicatie, klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen, assertief handelen... Tijd voor een cursus!

Harry

Tuintafel snel geleverd

Goede communicatie

Best wel hoge bezorgings kosten

Laura

Mooie producten
Goede klantenservice
Makkelijk bouwpakket aangeleverd
Netjes volgens afspraak geleverd

Levertijd van 6 weken.

Hoge bezorgkosten, dat zou best bij de service in mogen zitten gezien de prijzen van de producten.

We hebben een 1persoons besteld, prachtig bed om te...
Levertijd van 6 weken.

We hebben een 1persoons besteld, prachtig bed om te zien. Wat ik jammer vind is dat het hout nog erg ruw is, waardoor ik wel bang ben voor splinters bij mijn 3 jarige zoontje.

Mijn man ging even op het bed liggen en de lattenbodem zakte direct doormidden. (Latjes met band ertussen) ik had wel een betere lattenbodem verwacht. Die kopen we er nu dus los bij.