7.4/10
6.8/10
7.2/10

Henriette Ten Velde

Geweldig! Superblij met onze buitenkeuken! Fijn geholpen bij het ophalen en alles klopte perfect! Duidelijke tekeningen!
Kortom zeer tevreden!

Alles klopte!

S

Bouwpakket voor keuken met tafel opgehaald. Pakket is qua schroeven niet compleet. Ook is er een plank te kort en is het boekje om het in elkaar te zetten zeer onduidelijk. Gelukkig zijn we handig... Bouwpakket voor keuken met tafel opgehaald. Pakket is qua schroeven niet compleet. Ook is er een plank te kort en is het boekje om het in elkaar te zetten zeer onduidelijk. Gelukkig zijn we handig genoeg om dit zelf allemaal kundig en netjes op te lossen. Maar voor een bedrag van bijna 300euro mag je toch verwachten een compleet en duidelijk bouwpakket te mogen ontvangen.

Mooie kwaliteit

Duidelijkere gebruiksaanwijzing maken!

S. Habib

Hele slechte service en komen hun afspraken niet na. Beloftes gemaakt dat de tafel voor de deur werd geleverd en op de bezorgdag zelf (later dan gepland), kreeg ik telefonisch te horen dat de... Hele slechte service en komen hun afspraken niet na. Beloftes gemaakt dat de tafel voor de deur werd geleverd en op de bezorgdag zelf (later dan gepland), kreeg ik telefonisch te horen dat de chauffeur niks kon doen ‘’maar zien of hij zin heeft om te helpen tillen gezien het marmeren blad zo zwaar is’’.
Met de vraag hoe laat de chauffeur hier ongeveer zou zijn gezien ik mankracht moest regelen voor het tillen, kon mevrouw geen uitspraken over doen. Dit kon ergens tussen 18:00 uur en 22:00 uur zijn. ‘’Wat betreft de avondklok, dat is niet ons probleem’’. Uiteindelijk ook nog verkeerde frame geleverd die ze pas 2 weken later kwamen wisselen.

Marmerblad

Klanten netjes te woord staan, snellere lever service en compensatie voor fouten en schade

Johanna

Leuk peuterbed, makkelijk te monteren.

Goede foto’s site, makkelijk te monteren

Levertijd

Miran

Na 6 weken wachten en levering pas 2 uur later was dan verwacht is het resultaat van mijn spullen super.

Perfect gezaagd

??

Naomi

Product super! Service zeer matig. Wordt niet meegedacht met de klant

Kwaliteit producten

Zelf ophalen kon op beperkte tijden er werd niet meegedacht met de klant.

Eveline

Top!

Flexibiliteit m.b.t. het aanpassen van de gewenste maten van het meubelstuk.

n.v.t.

Bart Koenraad

Top!

Duidelijk, mooie producten

Informatie voorziening dagdeel levering

A

Slecht, beschadigd onderstel ontvangen. Dit willen ze bijwerken met een spuitbus... ik koop toch ook geen nieuwe auto met een kras?

Niet

Communicatie

Vink

Donderdag hout voor het bankje mooi op tijd geleverd. Super. Nu in elkaar zetten.