7.4/10
6.8/10
7.2/10

Kyle van den Boogaard

Goed bedrijf!

Mooie producten en goede service

All

Slecht, leveren beschadigde spullen

Website

Na verkoop

Monique van den Bosch

Super service en mooie tafel

Goede levering

Van Wegberg

Perfekt

Van begin tot eind

Was heel tevreden

Anja

Goede service

Komen met goede oplossing.
Dit noem ik service.

Zou bij sommige artikelen meer informatie vermelden qua afmetingen.

Willem Kooimans

Stipte opvolging van de geplande leverdatum. Mooi materiaal. Opgegeven maatvoering perfect uitgevoerd.

Goede service

Levering

Jfsdnn

Geduld

In mijn geval kon het afspreken planning en de bezorging beter

Sonja van eijk

Ontzettend slecht al twee thuis gewacht en bevestigen gekregen dat ze komen en dan komen ze niet, en als je dan belt krijg je te horen dat je niet op akkoord hebt gedrukt terwijl je dat wel hebt... Ontzettend slecht al twee thuis gewacht en bevestigen gekregen dat ze komen en dan komen ze niet, en als je dan belt krijg je te horen dat je niet op akkoord hebt gedrukt terwijl je dat wel hebt gedaan en er ook nog eens een bevestiging van hebt!!! En als je belt wordt je schandalig geholpen door een van de medewerkers (roos) ongelooflijk.

In eerste instantie goed geholpen

De service is heel slecht jong personeel

Floortje

Helaas een zeer slechte ervaring, na een behoorlijk lange tijd en meerdere telefoontjes na 12 weken eindelijk ons marmeren blad + stalen poot geleverd gekregen.
Er kwam maar 1 persoon die het...
Er kwam maar 1 persoon die het blad niet naar binnen mocht brengen dus moest ik zelf even ter plekke een paar mensen regelen.
Die avond hebben we het blad op de poot bevestigd met kit. Helaas was de volgende dag een flinke beschadiging zichtbaar op het marmeren blad. Gelijk contact opgenomen en de vriendelijkheid verdween als sneeuw voor de zon. Ik moest maar even een mailtje sturen want de eigenaar is niet telefonisch voor klanten bereikbaar. Ik kreeg een mailtje terug dat ik 10 % korting kon krijgen op het blad. Het blad terug nemen was geen optie omdat het bevestigd was.
Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord en ben inmiddels ruim een maand verder en nog steeds krijg ik geen bericht van meneer Jan.
Ik heb al benoemd dat ik het tot aan het hoogste hof aan zal strijden en komende uit een advocaten familie is dat geen probleem!
Maar lieve mensen denk goed na voor je hier iets besteld.... men is heel vriendelijk tot de centen binnen zijn en de service niet zou moeten stoppen !

Genoeg

Sanne

Stalen frame op maat, heel mooi en goede levering

Duidelijke site;
Materiaal zoals verwacht;
Maten zoals verwacht;
Snelle levering;
Vriendelijke chauffeur;

Vorm frame is anders dan op foto lijkt, staan ook niet in de tekst beschreven;
Frame werd in delen geleverd, was heel prettig, maar staat ook nergens vermeld;