JLM Glas

g.park diensten

Goede zakelijke afhandeling en op tijd geleverd

prima aflevering door sympathieke chauffeur

zou goed zijn als de dag voor levering een berichtje gestuurd wordt

jlm glas

bart

Netjes en vriendelijk

vriendelijk en behulpzaam

ik had graag een bevestigings email gehad dat het glas ook echt op de dag geleverd zou worden. De bevestigings mail van de bestelling was hier wat vaag over

Reactie JLM Glas:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Zodra wij een bestelling inplannen voor levering krijgt u hier een mail van. Deze datum voor levering kunt u aanhouden. Indien dit niet doorgaat zult u van ons bericht ontvangen.
Ik zal de tekst in de email aanpassen om dit duidelijker aan te geven.
Bedankt en wellicht tot de volgende keer!
-JLM Glas

Goed bedrijf, nette bezorger

Prima prijs en levering condities

Glas bestellen

Ger sint Nicolaas

Zeer tevreden

Duidelyke afspraken op tijd leveren.

Marcel Balke

Schande. Eerst een levertijd afgeven van 8 weken. Dan moeten we zelf contact opnemen waar de bestelde glasplaat blijft. Oh, sorry, er is iets mis gegaan het duurt nog 4 weken langer. "We gaan ons... Schande. Eerst een levertijd afgeven van 8 weken. Dan moeten we zelf contact opnemen waar de bestelde glasplaat blijft. Oh, sorry, er is iets mis gegaan het duurt nog 4 weken langer. "We gaan ons best doen om het te versnellen". Niet. Na ons bezwaar gaat de directeur zich er zelf mee bezig houden om ons op de hoogte te houden maar daar hoor je nooit meer iets van. Afspraak voor de levering wordt ook niet nagekomen, ze staan opeens op de stoep. Zijn de afstandhouders vergeten. Die worden "direct nagestuurd" maar zijn er na een maand nog niet. Maar wel een aanmaning voor de laatste 25%. Geen zaken mee doen.

Veel beloven, weinig nakomen.

Gewoon doen wat je belooft. En niet na het verstrijken van de overeengekomen levertijd de klant zelf laten informeren waar de bestelling blijft.

Crash glasplaat

Reactie JLM Glas:

Beste Familie Balke,
Beste Familie Balke,
We vinden het vervelend dat de order niet geheel volgens schema is verlopen, de gebruikelijke levertijd voor dit product is zoals doorgegeven circa 5 weken. Helaas is de glasplaat tijdens transport vanuit de fabriek naar het distributiecentrum breuk gegaan, en is deze nooit bij ons aangekomen, hierna hebben wij met spoed een nieuwe laten produceren, dit duurde inderdaad langer.
U geeft aan dat de glasplaat na 12 weken pas is geleverd, graag zouden wij dit even willen corrigeren; u heeft op 29 april een aanbetaling gedaan waarna wij met de productie zijn gestart, de glasplaat is vervolgens op 21 juni bij u geleverd. Hiermee is de totale levertijd iets onder de 8 weken, 3 weken langer dan de bedoeling, en dus geen 7 weken later zoals u aangeeft.
Daarnaast geeft u aan dat wij niks meer van ons hebben laten horen nadat de glasplaat vertraagd is. Wij hebben omtrent de levertijd u per mail op de hoogte gehouden, ik heb persoonlijk mails gestuurd over de voortgang op de volgende datums
-29 Mei
-5 Juni
-14 Juni
En daarnaast tussendoor telefonisch circa 4 maal contact gehad.
Omtrent de levering geeft u aan dat wij plotseling op de stoep staan. Aangezien wij in bovenstaande mails herhaaldelijk de leverdatum noemen kan ik niet begrijpen dat u zegt dat we plotseling voor de deur staan, we hebben enkele dagen voor levering nog telefonisch contact gehad. Immers, toen onze chauffeurs de glasplaat kwamen leveren was de oude glasplaat al buiten op een doek gelegd, en was de tafel leeg geruimd voor het nieuwe blad. U was dus op de hoogte van onze komst.
Het klopt dat u van ons een aanmaning heeft gehad, u geeft aan dat u een aanmaning van 25% heeft ontvangen, maar wij hebben een aanmaning voor 75% verstuurd. Bij ons kunt u namelijk achteraf betalen, en vragen wij een kleine aanbetaling van 25%. Het restbedrag kunt u na levering voldoen, deze factuurdatum is dan ook pas ingegaan nadat wij de glasplaat hebben geleverd. Hierna had u 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen.
Op 5 juli was de betaaltermijn van 14 dagen verstreken.
Op 12 Juli hebben wij u hier een mail met herinnering van verstuurd, geen reactie.
Op 19 Juli hebben wij de aanmaning verstuurd, ook geen reactie.
Op 24 Juli hebben wij nogmaals telefonisch contact gehad hierover, en werd er aangegeven dat jullie hem vergeten waren
Tot op heden is de factuur, 10 weken en 5 dagen na levering, nog niet voldaan.
Nogmaals, ik betreur het dat de levering 3 weken is uitgesteld en had het graag anders gezien, maar een review met daarin onjuiste informatie wil ik dan wel graag op reageren.

richard post

Ik was afgegaan op de goede recensies ,ik moet zeggen deze hebben ze helemaal waargemaakt.
goed advies en service, ook van de vriendelijke chauffeur

service

geen ,houden zo!

Gebruikte zoekwoorden

online glas bestellen of zo

Heel goed

Klant gericht

Dubbelglas

André Maurits

Zeer goed

Goed is goed de rest is onzin
Vertrouwen in de klant door achteraf kunnun betalen zonder extra kosten

Heeft geen verbeter punten nodig

dubbelglas

Zeer positief

Vriendelijk personeel en een bijzonder compliment voor de bezorger

Een beter bereik per telefoon, er wordt (te) vaak gezegd dat je niet te woord gestaan kan worden en dan stopt het contact.

Dibbelglas

Voor de tweede keer via de mail glas besteld prima gegaan

Vlotte bestelling via telefoon en afrekenen later prima zaak

Op dit moment niet

Dubbel glas bestellen