JLM Glas

Sjaak Knol

Goed niet duur en goede service.

Goede info. Snelle levering. Afspraken worden nagekomen.

Gebruikte zoekwoorden

Tip van een collega over bij wie ik glas zou kunnen bestellen

nico zwolle

Netjes en deskundig geholpen en dacht mee wat de klant wilden

netjes en beleefd geholpen en deskundig

zou niets weten

goed is goed

Coos

JLM kwam goed uit de vergelijking met andere leveranciers. Website geeft meteen duidelijkheid over de kosten. Ik had niettemin een vraag over de gewenste dikte van het glas bij voorzetramen. Kreeg... JLM kwam goed uit de vergelijking met andere leveranciers. Website geeft meteen duidelijkheid over de kosten. Ik had niettemin een vraag over de gewenste dikte van het glas bij voorzetramen. Kreeg op dit punt meteen kundig advies en tevens goede tip voor het opmeten. Ik ben ook zeer tevreden over het geleverde product. Dankzij de tip om de binnenzijde van het frame gelijk te laten vallen met het glas-in-lood (en exact de RAL-kleur van ons schilderwerk) zie je nauwelijks dat er voorzetramen aanwezig zijn. Er zijn nog wat ramen te doen en ik zal daarvoor zeker terugkeren bij JLM Glas.

Dit bedrijf levert een goed product en heeft kennis van zaken. Prettig dat de frames van de voorzetramen in diverse RAL-kleuren worden geleverd. Zelfs de schroeven zijn in de gewenste RAL-kleur.

De aanbetaling gaat wat omslachtig met een aparte mail. Zou meteen een onderdeel van de bestelling mogen zijn.

Voorzetramen

Ben Kox

Glazen deur en glazen wand besteld voor de badkamer, zeer vriendelijk en kundig geholpen en zeer snelle levering, enorm fijn bedrijf.
Bij een probleem staan ze meteen klaar met een oplossing...
Bij een probleem staan ze meteen klaar met een oplossing zonder extra kosten te rekenen.
Ik kan ze iedereen ten zeerste aanbevelen.

Vakkundig, kwaliteit betrouwbaar en top service

Glas glazen deur

t.kroese

Vandaag geleverd gekregen super geregeld mooi op tijd dikke plus
zeer vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam

doen wat ze zeggen

niets

glas

Jan Veldhuizen

Niet snel, wel goed

Volgens afspraak geleverd.

De levering duurde maar liefst 2 weken. Wellicht speelt Corona een rol. Wel ingelicht over de vertraagde levering.

matglas

Hennie

Top service (haast niet meer van deze tijd)

snel en goed

tips meegeven voor het omgaan met glas (voordat het wordt gemonteerd)

Service

Piet

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

professioneel

glas op maat

Zeer correcte communicatie, over levertijd en procedure. Tevens goed telefonisch advies voor de doe-het-zelver. Levering perfect op afgesproken dag/tijd.

Zeer informatief

communicatie, advies, levering

Altijd goed!

Overzichtelijke en handige webshop. Informeert goed over de levertijd en leveren keurig op tijd!