JLM Glas

R.Merk

Hier is de klant wel ! koning zeer correct telefonisch onderhoud ,duidelijke communicatie ,keurig op tijd afgeleverd en zeer klantvriendelijke chauffeur bezorger een nette verschijning , glas... Hier is de klant wel ! koning zeer correct telefonisch onderhoud ,duidelijke communicatie ,keurig op tijd afgeleverd en zeer klantvriendelijke chauffeur bezorger een nette verschijning , glas werd netjes binnen afgeleverd op viltjes gezet, kortom de volgende bestellingen zeker bij JML hier kan menig bedrijf een puntje aan zuigen .Hier word je als consument weer blij van .

klantvriendelijk zowel van telefoniste als de bezorger duidelijke communicatie en afspraak is afspraak bij JML keurig een ruime voldoende

isolatieglas

Ben

Duidelijke informatie inzake telefonische info en afwerking van de bestelling.

Prijs en kwaliteit verhouding.

Kwaliteit

Gijs

Geleverd volgens afspraak

Duidelijk en helder!

Isolatieglas

Peter Bilder

Zeer goed service, makkelijk en overzichtelijk om te bestellen. Zeer content mee.

Zeer goede service, vriendelijk

Glas op maat

R. Strydom

Vandaag de tweede bestelling van JLM glas ontvangen. Afwerking is zeer goed. De medewerkers super vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en professioneel.

Gehard glas Utrecht

John laan

Uitstekend

Makkelijke site. Simpel te bestellen

Gebruikte zoekwoorden

Heb eerder al besteld. Was ook goed.

W.Oosterink

Ik schrijf nooit een beoordeling, maar dit bedrijf verdient het!
Perfecte advisering. Wij hadden geen gemakkelijke klus en kwamen iedere keer tot andere conclusies wat betreft de maten. Ik schrijf nooit een beoordeling, maar dit bedrijf verdient het!
Met veel geduld en snelle reactie op onze vragen hebben we besteld.
Op de beloofde leverdatum kwam slechts de helft binnen. Tijdens de vakantie van JLM hebben ze zich ingespannen om de rest zo snel mogelijk na te leveren. Alles was net op tijd, want anders hadden we een probleem. Super !!

Service tot het einde van de transactie

gelaagd dubbelglas

Albert van Ruitenbeek

Zeer goed geholpen, snelle service. Goede kwaliteit. Duidelijk webshop maar ook in de winkel goede service en vakkundige hulp.

Goede service en weten waar ze het over hebben, zeer vakkundig

JLMGlas

G van de Sant

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf. Onder de indruk van de service van het bedrijf en kwaliteit van het product.

Ze doen wat ze zeggen en beloven. Komen op tijd, prettig personeel.

geen, hou vol

Gebruikte zoekwoorden

een voorbeeld voor veel online bedrijven die minder respectvol omgaan met klanten.

Het Rozenhuis

Prima bedrijf, scherpe prijzen en zeer correcte afhandeling.

scherpe prijzen en zeer correcte afhandeling

dubbel glas