Groenendaal

Weet niet tot op heden niets gehad

Goedemiddag,
Door drukte bij de verzenddiensten kan het zijn dat je pakketje wat langer onderweg was dan gebruikelijk. Wij vragen om je begrip hiervoor en wensen je veel plezier van je bestelling!

LvdG

Goede service, vriendelijk en snelle levering

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je mooie review, daar worden wij blij van!

Christy

Twee paar oorbellen besteld, stond helaas niet bij wat het materiaal onder de rosé gold plating was maar verder snelle levering, met een leuk handgeschreven kaartje!

Beste Christy,
Bedankt voor je positieve review! De oorbellen zijn van 925 sterling zilver. Veel plezier ervan!

Cindy

Positief

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je positieve review, Cindy!

Mariska

Goede service, heb click en collect gedaan in deze corona tijd.

Site werkte even niet om te kunnen betalen. Later in de avond kon het gelukkig wel weer.

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je review, Mariska! Veel plezier van je bestelling.

Jacobine

Zeer positief. Leuke collectie. Goede dienstverlening.

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor de 5 sterren, Jacobine!

M. Janssen

Superaardig personeel! Ze denken mee, maar zijn zeker niet opdringerig !

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je mooie review, daar worden wij blij van!

Karin Arts van der zanden

Zeer snel, zeer verzorgd pakketje!! Top!

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor de mooie review, Karin! Veel plezier van je bestelling!

Allegonda Klopper

Prima , snelle levering en zeer leuk verpakt . Top !

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor de 5 sterren, Allegonda! Veel plezier van je bestelling!
Team Jewelz & More

Nooit van het bedrijf gehoord, via internet opgeduikeld.Allen gek toen ik vanmorgen opstond lag de bestelling voor de deur ????? Geen aankondiging uw pakje komt er aan. Of aangebeld om het pakje af... Nooit van het bedrijf gehoord, via internet opgeduikeld.Allen gek toen ik vanmorgen opstond lag de bestelling voor de deur ????? Geen aankondiging uw pakje komt er aan. Of aangebeld om het pakje af te geven ?????? Lopen nogal veel mensen op onze etage dus ???????

Goedemiddag,
Bedankt voor je review. We vinden het heel vervelend dat het pakketje niet is afgeleverd zoals het hoort. Wij nemen dit erg serieus en hebben een onderzoek ingesteld bij de verzenddienst. Fijn dat je verder tevreden over ons bent.