Kwaliteit van behandeling, vertrouwen, erg open en betrokken. Luistert en neemt je serieus. Legt uit wat voor en waarom ze een behandeling uitvoert. Erg deskundig. Vertrouwenspersoon. Vakkundig en... Kwaliteit van behandeling, vertrouwen, erg open en betrokken. Luistert en neemt je serieus. Legt uit wat voor en waarom ze een behandeling uitvoert. Erg deskundig. Vertrouwenspersoon. Vakkundig en professioneel.

Ik kon snel terecht en werd deskundig behandelt

Makkelijk toegankelijk zou zo weer binnen stappen

Ik heb echt het gevoel gehad dat we samen de lange weg van dat ik niets kon, naar bijna alles af hebben gelegd. Ik kon goed uitleggen wat ik voelde, en zo werd, de behandeling op maat gemaakt voor... Ik heb echt het gevoel gehad dat we samen de lange weg van dat ik niets kon, naar bijna alles af hebben gelegd. Ik kon goed uitleggen wat ik voelde, en zo werd, de behandeling op maat gemaakt voor wat ik nodig had.

Het feit dat je serieus genomen wordt ondanks de toch wat vage klacht.
Het feit dat je serieus genomen wordt ondanks de toch wat vage klacht.
En dat de behandeling wel degelijk goed geholpen heeft , terwijl ik hiervoor al bij een andere fysiotherapeut en cesartherapie ben geweest. En met deze klacht al 4 jaar aan het tobben ben.

Quirine van Seventer

Hij geeft op een prettige manier uitleg en is echt geïnteresseerd . Wil echt samen naar een oplossing zoeken. Hij legt alles goed en rustig uit. Bedankt.