De aanpak van de behandeling en goede communicatie.

Gezellig, spraakzaam, goede begeleiding, goede uitleg

Neemt de tijd om je aandoening te bespreken. Daarnaast komt ze met goede geleidelijke behandelingen/oefeningen, waardoor het opbouwend is en je niet snel weer een blessure krijgt.

Wendy Versendaal

Paul weet welke klachten ik heb, wat ik nodig heb en luistert ook naar mij tussen de regels door. Dat is soms confronterend maar maar wel dat ik me gehoord en gezien voel en ik op de juiste manier... Paul weet welke klachten ik heb, wat ik nodig heb en luistert ook naar mij tussen de regels door. Dat is soms confronterend maar maar wel dat ik me gehoord en gezien voel en ik op de juiste manier geholpen wordt.

Michel wist duidelijk waar hij het over had. Hij luisterde echt naar me en nam me echt serieus. Vanaf het eerste moment had ik vertrouwen in hem. Door de achtergrondinformatie mee te geven waarom de... Michel wist duidelijk waar hij het over had. Hij luisterde echt naar me en nam me echt serieus. Vanaf het eerste moment had ik vertrouwen in hem. Door de achtergrondinformatie mee te geven waarom de oefeningen belangrijk zijn en hoe dat werkt blijft het beter hangen en ben ik erg gemotiveerd geraakt.